Hans Kloss J23 Hans Kloss J23
493
BLOG

Nieoczekiwane skutki wyborów prezydenckich

Hans Kloss J23 Hans Kloss J23 Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Niedawno przeprowadziłem się do innej dzielnicy Wrocławia. Okolica czysta spokojna, dużo drzew, zabudowana w zdecydowanej większości domkami jednorodzinnymi. Ale nie znam tu właściwie nikogo i nie bardzo wiedziałem wśród jakich ludzi przyszło mi zamieszkiwać. Do dzisiaj.

Wysłała mnie otóż małżonka do budynku wczorajszej komisji wyborczej, abym sprawdził wyniki głosowania. Po to- argumentowała- aby się zorientować kim są NAPRAWDĘ nasi sąsiedzi. Tak zmotywowany zapiąłem psa na smycz i poszliśmy, daleko nie miałem bo tylko drobnych 5 minut spacerowym krokiem.... a tam nam obu dosłownie mowę odjęło. Na szybie wisi kartka na której napisany stoi jak byk komunikat że wyniki wyborów w komisji śmakiejowakiej są takie oto: Duda-470, Komorowski-1080. No to już mam pełną jasność co do sąsiadów- mieszkać nam przyszło w Zatoce Pełoskich Świń.  A przy okazji wyjaśniła się  zagadka plagi kradzieży (rowerów i innych drobiazgów- ale także tzw. kradzieży z włamaniem) na osiedlu.

Dotychczas na nocne spacery z psem wychodziłem mając przy sobie marny nóż motylkowy, od dzisiaj wiem że nie powinienem wychodzić nocą  bez zaopatrzenia się co najmniej w siekierę. To dla mnie pierwszy namacalny  skutek zwycięstwa wyborczego Andrzeja Dudy.

Trzeba POwców i komuchów gnoić i piętnować bez pardonu. Wszędzie! W sklepie, na ulicy, przy kawie i wódce, nawet w publicznym sraczu. Niech nigdzie nie mają spokoju. To nie brak tolerancji. Po prostu lekcja dydaktyki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości