hazelhard hazelhard
38
BLOG

Kolejna godzina W bez reprywatyzacji

hazelhard hazelhard Polityka Obserwuj notkę 1

Rozmawiałem wczoraj ze Staruszkiem-Powstańcem. Powiedział tak: "Dzwonią co roku do mnie i chcą mnie na obchody zaprosić. A ja im odpowiadam, żeby się w d... pocałowali, bo od 20 lat staram się o odzyskanie kamienicy, którą mi Bierut ukradł, i dopóki mi jej nie oddadzą, to uważam, że jesteśmy nadal pod okupacją."

Nie dziwię się Staruszkowi. Postawmy siebie w sytuacji, że mamy dom, czy mieszkanie, i nam je zabierają. Kradzież najgorszego rodzaju. I faktycznie, obchody pompatyczne Powstania Warszawskiego bez reprywatyzacji mieszkań i domów uważam za kpinę z tych bohaterskich ludzi.

A na temat samego Powstania i Muzeum Powstania można poczytać na http://studioopinii.pl w mojej Sadze o Polskim Niebieskim Laserze, odcinek jeden z pierwszych.

hazelhard
O mnie hazelhard

przeprowadzam wirtualna sanacje polskiej nauki Every day I get up and look through the Forbes list of the richest people in America. If I'm not there, I go to work. (Robert Orben) When you reach for the stars you may not quite get one, but you won't come up with a handful of mud either (Leo Burnett).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka