Henryk P Henryk P
858
BLOG

To straszne! Do Sejmu wchodzą sodomici

Henryk P Henryk P Polityka Obserwuj notkę 7

o. Rydzyk o sodomitach w sejmie:
- Jesteśmy rozpracowywani od zakończenia wojny, najpierw ten trend z Moskwy, a teraz inny trend, Nowa Lewica, trzeba to wiedzieć. To zorganizowana sprawa, a my też mamy się organizować i nie poddawać się. Formować, organizować się teraz, gdzie się da, zatrzymywać wszelką destrukcję gdzie się da, nikt nie może być obojętny. Organizować się przy posłach, którzy weszli z tej prawicy niby. Nie myśleć, że wszyscy są idealni, również w tej opcji będą różni.

- To jest bardzo pilna sprawa i nie mówić, że babcia nie może, dziadziuś nie może, bo jestem chory, bo mnie reumatyzm łamie czy coś innego ... Nie! Ratować dzieci i młodzież.
- Zobaczcie, jak młodzież zagłosowała. Myślę, że oni sobie za przeproszeniem dla szpasu zrobili to, zagłosowali na tych ludzi, którzy ... nawet nie chcę mówić. Przecież to jest straszne!
- Wchodzi do Sejmu mężczyzna, który stał się kobietą, transwestyta. Ja nie jestem przeciwko człowiekowi, ale widzimy, jakie wartości on niesie. Wchodzą ludzie, jak ktoś nazwał, sodomici. Ludzie, to już jest bardzo poważna sprawa! Oczywiście, my ich traktujemy jak ludzi, z szacunkiem dla człowieka. Ale i z szacunkiem podchodzimy do człowieka, który jest zbrodniarzem, lecz nie do jego zbrodni. Tu trzeba to rozróżniać.

Źródło: Gazeta Wyborcza
Rydzyk nic nie wspomniał o dwóch posłach murzynach, którzy też weszli do sejmu.
Swój żart o brudnym murzynie na Jasnej Górze zapamiętał?
Henryk P
O mnie Henryk P

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka