hkordos hkordos
35
BLOG

Bez zdziwienia

hkordos hkordos Polityka Obserwuj notkę 3

Bez zdziwienia przyjąłem wiadomość o tym, jakie rozstrzygnięcie wydał warszawski Sąd Okręgowy w sprawie pozwów Jarosława Kaczyńskiego i Bronisława Komorowskiego. Spodziewałem się takiego wyroku. Oczywiście nie dlatego, że wierzę w to, że Bronisław Komercjalizator nie jest zwolennikiem prywatyzacji służby zdrowia, ale gdy dowiedziałem się, że Wysoki Sąd oddalił wnioski dowodowe pełnomocników Jarosława Kaczyńskiego, przypomniał mi się spektakl Teatru Telewizji pt. „Afera mięsna”. Ten sam sąd (ówcześnie zwany Sądem Wojewódzkim dla miasta stołecznego Warszawy) wydał wyrok na oskarżonych o nieprawidłowości w handlu mięsem na warszawskiej Pradze. Wydając wtedy wyrok sąd złamał większość zasad procedury karnej.

Budzi dziś wątpliwości, jak Sąd chciał poznać prawdę, oddalając wnioski zgłaszane przez stronę procesową? Jestem studentem prawa, zasady etyki nie pozwalają mi krytykować wyroków, wydawanych przez moich – o ile można mi tak powiedzieć – starszych kolegów, ale wątpliwości pozostają.

hkordos
O mnie hkordos

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka