Infidel Infidel
94
BLOG

partyzant

Infidel Infidel Rozmaitości Obserwuj notkę 19

 

Nie jest to notka o salonowym partyzancie, no chyba ze się identyfikuje z postacią przedstawioną na zdjęciu.

Jest to oczywiście strach na wróble autorstwa mojej mamy. Lubi ona strachy na wróble. Niektóre są użytkowe, jak ten, a niektóre postawione czysto ze względów estetycznych. Niestety w tym wątku przedstawiam prawdziwego stracha na wróble. Nie wiem z czego został zrobiony, pomijając koszulę, pokoszulek, czapke, wazne kogo mial straszyć. Ptaki nieokreślonego gatunku. Czarne, pewnie szpaki, które podjadały na drzewie jakieś owoce.

- Po co Ci ten strach na wróble - zapytałem.

- Aby nie zjadały owoców - odpowiedziała

- Przeciez owoce spadają i się marnują.

- Trochę zbieramy .

- Przeciez starczy dla nich i dla Was.

- Starczyłoby, gdyby nie dziobały najdorodniejszych.

- Racja - powiedziałem.

Zrozumialem powód, dla którego strach na wróble wyglądach ohydnie dla człowieka. Ma w jego wyobraźni odstraszać. Ciekawe jak wygląda dla ptaków - pomyślałem. Po chwili doszedłem do wniosku, ze musi być skuteczny, bo stoi. Zapewne przez krzywe uzebienie.

Nie wiem dlaczego mama nazwała go "partyzant". Nie wiem jakie ptaki odstraszał i od jakich owoców.

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości