Infidel Infidel
62
BLOG

Lech Kaczyński 1949-2010

Infidel Infidel Polityka Obserwuj notkę 18

 Katastrofa lotnicza pod Smoleńskiem 10.04.2010r.

Odszedł prezydent Lech Kaczyński, a z nim kwiat polskiej inteligencji, podobnie jak to się stało na rosyjskiej ziemi 70 lat temu. Nie był moim prezydentem, bo nim nie chciał być, jednakże jestem przepełniony smutkiem z powodu śmierci człowieka, a z nim prawie 90 innych osób, z których kilka znałem osobiście, w tym jedną bardzo dobrze. Nie tak sobie wyobrażałem odejście prezydenta Lecha Kaczyńskiego, gdyż pomino mojej niechęci do niego jako prezydenta, źle mu nie życzyłem, jako człowiekowi.
Wraz z tą tragedią nasuwają się trzy pytania:
 
- Jak to możliwe, że Polska dysponuje przestarzałymi ponad 30 letnimi samolotami w służbie prezydenta i premiera?
 
- Jak to możliwe, że procedury zezwoliły, aby w jednym samolocie znajdowało się tak wiele najważniejszych osób w państwie, w tym dowódcy wszystkich rodzajów wojsk, wicemarszałkowie Sejmu i Senatu?
 
- jak to możliwe, że pilot dokonywał czterech prób lądowania w Smoleńsku z powodu trudnych warunków, zamiast lecieć do Mińska?
 
Msza by poczekała, bo sytuacja była wyjątkowa.
 
Jest powiedzenie: jak się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy. Oby to powiedzenie nie było przyczyną katastrofy.
Katastrofa prezydenckiego Tupoleva niech nie będzie przyczyną przepychanek, wypominania, połajanek, kłotni i sporów. Niech złe emocje opadną.
 
Bądźmy wszyscy razem w obliczu tej tragedii
 
Jestem wierzący, toteż zakończę: Panie świeć nad Ich duszami!
Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka