Infidel Infidel
111
BLOG

Wielka Woda W Warszawie

Infidel Infidel Polityka Obserwuj notkę 37

a raczej Wielka Majówka.

Udałem się na jeden z mostów, by wykonać kilka zdjęć wielkiej wody. Nie byłem jedynym, który wpadł na pomysł uwiecznienia wysokiego stanu Wisły. Wśród tych, którzy nie wpadli na ten pomysł były dzieci, o ile jeszcze nie dysponowaly komórką z 10 mega pikselowym aparatem.

Było jak na majówce. Gdyby woda tak szybko nie przybierała, rozbito by obwoźne stragany z pamiątkami, hotdogami, balonikami i watą cukrową. Na około kręciło się mnóstwo gapiów, matek z dzieckiem na ręku, ojców z wózkami, rowerzystów i pieszych. Deskorolkowców i skateboardowców nie widziałem.

Przykro się robi, kiedy porównamy zdjęcia przedstawiające rzeczywistą ludzką tragedię- powodź na południu Polski, gdzie woda poniszczyła domostwa, a ludzie potracili dorobek życia z ludzką ciekawością w Warszawie

Przychodzi na myśl: Wielka woda i Wielka Majówka

A teraz zdjęcia:

1. Syrenka oczekuje wielkiej wody.

2. Wypatryjący z mostu.

3. Pociąg na Euro 2012.

4. Let it be sunshine!

5. Droga rowerowo-wózkowa.

6. Rozlewisko.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka