Intaq Intaq
422
BLOG

Pytania do PiS

Intaq Intaq Polityka Obserwuj notkę 17

O PO nie będę tu pisać, bo ostatnie 8-em lat wystarczająco dużo napisało, to temat raczej dla prokuratury niż dla blogera. Chciałbym się skupić na opozycji czyli PiS i publicznie zapytać o niektóre kwestie, by mieć świadomość wyboru przy urnie.

Obecnie jest moda na deklaracje podwyższania kwoty wolnej od podatku, były takie próby - sejmowy druk2414 z 1.IV.2014, druk 3003 z 22.X.2014, oba przepadły dzięki posłom PiS. Co kierowało tym wyborem, chęć szybkiego ulżenia rodakom z oczywistym zamiarem poprawy niedoróbek tych ustaw czy potrzebna była jakaś kiełbasa na obecne wybory ?

Kolejne pytanie, słynna afera taśmowa. Jakim cudem pojawiający się z otchłani niebytu Stonoga doprowadził do tego co nie udało się 134 posłom opozycji przez cały rok ?

Jak już jestem przy Stonodze, dlaczego partia określająca się jako prawicowa nie próbuje zjednoczyć całej prawicy, tylko inicjatywa wychodzi od tego pana ? Czyżby byli za bardzo skrajni ? Może sejmowe wystąpienie JKM z 1992 roku dające możliwość zrobienia raportu Macierewicza było jednak politycznie niewygodne. „Bóg, Honor, Ojczyzna” na sztandarach różnych formacji prawicowych też nie odpowiada ?

Na koniec pytanie o Kukiza, może nie o osobę, ale o jego wolę rozbicia obecnego układu poprzez wprowadzenie JOW – co w tym jest złego, że obecnie jego ruch jest bardziej zwalczany, niż całkowicie skompromitowane PO. Chęć zachowania w sejmie obecnego status quo poprzez podniesienie słupków PO ?

Mam dużo wątpliwości, których nie jestem w stanie rozstrzygnąć. Obawiam się, że jak pozostawimy to tak jak jest, to moje wnuki będą się do mnie zwracać Dear Grandpa.

Intaq
O mnie Intaq

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka