ironiczny anglosas ironiczny anglosas
514
BLOG

Narodzie niewolników !

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 9

 

Narodzie niewolników, TY WRZODZIE NA DUPIE MOJEJ OJCZYZNY !

Ale zacznę od początku...

Dawno, dawno temu, za 7 górami, za siedmioma morzami, żył dumny naród Polan.

Ale to było dawno, dawno twmu. Między jednym "dawno, dawno temu" a drugim "dawno, dawno temu" coś się zaczęło pieprzyć. Elity tego narodu sprzedawać zaczęły swą wielkość za judaszowe ruble i judaszowskie dojcze marki. I dumny naród popadł w niewolę na kilka pokoleń.

I ten Dumny Naród w niewoli potrafił stworzyć nowe Elity. I odzyskał wolność. Na 20 lat. A potem wszystko pierdolło. Elity narodu trafiły do zbiorowych mogił a kiedyś Dumny Naród, Dumny Naród Polan dobrowolnie padł na kolana przed okupantem. Na kilkadziesiąt lat. Żeby tylko przed nim klęczał... To pół biedy...

Ale nie! Ten dumny naród (już z małej literki pisany) przez kilkadziesiąt lat robił okupantowi laskę (przepraszam ale nie mam "Polskiej" klawiatury i nie mogę wstukać literki "łyy"...

A nawet jeszcze bardziej zle. Ten dumny naród ( z małej literki) współpracował z okupantem. za swą zdradę nie otrzymywał już monet złotych (judaszowych) czy srebrnych (judaszowych) . Dostawał talony na samochód, na węgiel czy materiały budowlane..

Ja jestem człowiek światowy. Gadam w 5 czy 6 językach. Siedzę na ławeczce 5 minut na tuptach od Notting Hill, do Kensington Gardens (Hyde Park)  mam 2 minuty. Piję łyskacza, palę dobry tytoń. Jestem człowiek światowy i potrafię zrozumieć że za złoto i srebro jakaś menda sprzedaje swoją rodzine, sprzedaje swoją Ojczyznę, potrafię zrozumieć że jakaś kanalia sprzedaje swoich najbliższych za talon na samochód, czy przydział materiałów budowlanych. Ja człowiek światowy, zdaję sobie sprawę z tego że istnieją kanalie i mendy, i że one za dobra materialne ...

Ale za "laskę"  (znowu problem z klawiaturą, pierwszą literę czytaj jako "H" a następne 3 jako uja, nie mogę zrozumieć tego co od kilku ładnych lat dzieje się w Kraju Polan...


Ten dawno, dawno temu dumny naród sprzedaje od 20 paru lat własną Ojczyznę, oddaje w niewolę własne dzieci i ich dzieci... I jeszcze kurwa (czytaj "kurwa") do tego dopłaca...

I jest z tego dumny...

Naród niewolników...

 

Grzegorz Jarzębski.

Mam facebooka. Znaleźć mnie można a nawet zaprzyjaznić*  tu :
http://www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

 

 

.

 

 

 

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka