sopii sopii
241
BLOG

Cenzura, uchwały, tylko czołgów brak .

sopii sopii Polityka Obserwuj notkę 17

 "Internowali kogoś? Czołgi jeżdżą po ulicach? Cenzura szaleje? Ktoś Pani życie uchwałami uregulował? "

Zarzucono mi wczoraj ,ze  tego nie ma, a  jednak. 

Pobito posłankę, na  dodatek posłowie partii rządzących nagrodzili to oklaskami, nie  jest  to internowanie,  ale  czy nie  podobnie  jak 13 grudzień 81,  cenzura nie  szaleje  -  naprawdę? A  to  że  ja nie mam wyboru  bo  albo  TVN  albo zero wiadomości . Wczoraj Marek Czyż zapowiedział , zapewne na polecenie ministra iż będą w TVP1 inne  wiadomości .  Noż kurcze i  to  nie  jest  cenzura? Trzeba  go było jeszcze  w  mundur  ubrać  niczym  by  się  nie  różniło. I tak uchwałą uregulowano mi życie,  bo nie pozostawiono mi wyboru.  Każdy Polak miał możliwość wyboru,  a  obecnie  albo Tusk i jego TVN  albo nic,  więc  proszę  się  nie  pluć  że  mamy  demokracje. 

Nie pamiętacie  jak około 9 lat temu NIE - zależne  sądy zmawiały się  z  PO, PSL, Lewicą?  Nie  pamiętacie  to  może  poszukajcie  na  necie  nagrania  i  sobie  przypomnijcie .


Polsat jest  niby neutralny,  ale  podobnie  w  czasach wojen była neutralna  Szwajcaria.

sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka