panbond panbond
197
BLOG

Właściwy sposób uczczenia 96 ofiar

panbond panbond Polityka Obserwuj notkę 1

Chodzi mi o 96 snopów światła strzelających w niebo.

Powiem więcej - jest to bardzo dobry pomysł. Elegancko, płasko wkomponowane w chodnik. Każde światło tego samego rozmiaru, za czego dwa mogą mieć np czerwoną albo złotą obudowę, dla delikatnego wyróżnienia pary prezydenckiej. Ale żadnego więcej wyróżniania. W tym pomniku chodzi przede wszystkim o ludzi.

Jeżeli chodzi o miejsce. Tak, przed Pałacem Prezydenckim jak najbardziej. Dlaczego? Bo była to wizyta prezydencka. Dodatkowo nie codzień, nie co rok, nie co dekade, ani nie co pokolenie ginie Nam prezydent - jakikolwiek by nie był. Wydaje mi się że jest to właściwy kompromis. NIE dla monumentalnego pomnika, TAK dla lokalizacji pod Pałacem Prezydenckim.

 

No i to najważniejsze co mnie osobiście przekonuje do Pomnika światła... Każdy wjeżdżający przywódca światowy zostanie... hmm... symbolicznie prześwietlony. Niech da mu to do myślenia jak kruche jest również jego życie.

panbond
O mnie panbond

Reprezentuje jedna osobe, siebie. Naleze do urodzonych na poczatku lat 80. Jeszcze za komuny ale sam wychowaywalem sie juz w bardziej wolnej Polsce. Patrze na swiat przez pryzmat wlasnych doswiadczen, obserwacji znajomych a od niedawna glowy rodziny;) Caly czas rozwijam swoj swiatopoglad. Takie miejsca jak Salon sa, wg mnie, do tego odpowiednie. Popelniam bledy ortograficzne i skladniowe - sorry dla wrazliwych, ale da sie z tym zyc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka