JanekPradera JanekPradera
586
BLOG

Europoseł Wojciechowski banuje niewygodnych

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 24

Strasznie nie lubi były komuszek Janusz Wojciechowski gdy wypomina mu się jego haniebną komunistyczną przeszłość janekpradera.salon24.pl/275348,tow-janusz-wojciechowski-straszy-procesem-i-grozi

janekpradera.salon24.pl/241404,wojciechowski-cenzuruje-prawde-o-swej-przeszlosci

 
no i wątpliwą uczciwość obecną
 
Po straszeniu procesami przyszedł czas na banowanie.
Brawo.
Jak się nie ma argumentów….
Co będzie następne Panie Wojciechowski? Naśle Pan na mnie swoich kolegów z SB, których będąc człowiekiem Jaruzelskiego pewno jeszcze wielu ma?
 
Mądry zrozumie, a głupiemu i tak nie wytłumaczysz
 
Asystenci posła JW proszę już tu nie pisać

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka