JanekPradera JanekPradera
672
BLOG

Łaskawość wobec Marcina Plichty za rządów PiS

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 16

„Podziwu godne. Ziobro sugeruje, że to reforma wymiaru sprawiedliwości z 2010 r. była przyczyną, dla której właściciel Amber Gold mógł bezkarnie wykorzystywać naiwność klientów. To rzekomo z tego powodu Marcin P. nie został pociągnięty do odpowiedzialności, a sądy skazywały go na kary w zawieszeniu. Jednak szeryf IV RP słowem nie wspomina, że sześć spośród siedmiu wyroków na właściciela Amber Gold zapadło przed uniezależnieniem prokuratury. W tym pierwsze cztery w czasie, gdy ministrem sprawiedliwości i prokuratorem generalnym był... no kto? On sam. Zbigniew Ziobro. Mój murowany kandydat do politycznej hieny roku ” wyborcza.pl/1,86116,12387411,Zglaszam_Ziobre_do_hieny_roku.html

 
Mądry zrozumie, a głupiemu i tak nie wytłumaczysz

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka