Po dłuższej ciszy - znowu ujawnił się Jan Osiecki i tym razem szkaluje profesora Biniendę - Na Stronie Głównej Salonu 24.
" ... Upór prof. Biniendy dotyczący nieujawniania tak zwanego pliku wejściowego do symulacji w LS DYNA zawsze wydawał się podejrzany. Tu nie ma czego ukrywać, bo nie chodzi o jakieś przełomowe badanie czy odkrycie – tylko o zasymulowanie wydarzeń, majacych miejsce w rzeczywistości. ... "
Jan Osiecki 146 1771 | 22.08.2012 11:51
########################################################
Upór Jana Osieckiego - ( który w Smoleńsku nawet na Pancerną Brzozę wlazł ) - dotyczący nieujawniania zdjęcia Lewego Statecznika Poziomego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie i nie podanie linka do takiego zdjęcia.
Zawsze wydawał się podejrzany. Tu nie ma czego ukrywać, bo nie chodzi o jakieś przełomowe badanie czy odkrycie – tylko o zasymulowanie wydarzeń, mających miejsce w rzeczywistości.
########################################################
Jeśli Katastrofa Smoleńska " ... jest już dawno wyjaśniona ... " - to Blogerzy nie będą mieli problemu - żeby odpowiedzieć na moją prośbę o publikację zdjęcia Lewego Statecznika Poziomego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie lub podanie linka do takiego zdjęcia.
Moje dotychczasowe prośby skierowane między innymi do Jana Osieckiego - Ernesta Skalskiegoi innych - którzy już wszystko wiedzą - pozostały bez echa.
########################################################
Jan Osiecki - prowokuje dzisiaj innych Blogerów do takich komentarzy:
" ... Baden & Binienda - A biznes i tak się kręci ... "
JOZEF MONETA 608 4511 | 22.08.2012 11:59
"Ostatni Lot" szkalujący Generała Anrzeja Błasika - pewnie już zarobił pół miliona złotych.
| Monika Olejnik: Czyli winny generał Błasik?
Monika Olejnik: Tylko on ( Błasik ) , tak?
Monika Olejnik: Czy piloci, bo w tej książce takie są sugestie, że piloci nie przepadali za tym żeby latać z prezydentem Lechem Kaczyńskim
Monika Olejnik: Nie, ale chodzi mi o to, że piloci lecą, w trudnych warunkach i rozmawiają o generale Błasiku.
Monika Olejnik: No, ale przecież najważniejszą osobą na pokładzie samolotu jest kapitan, kapitan a nie generał, czyli kapitan decyduje.
Monika Olejnik: Bo tak, on tylko znał rosyjski, on się tylko komunikował z wieżą kontrolną, wszystko było na jego barkach i jeszcze na plecach miał gen. Błasika
Monika Olejnik: I to jest odpowiedź na pytanie dlaczego przez te ostatnie sekundy milczał kapitan Protasiuk.
Monika Olejnik: No dobrze, on musiał mieć straszny stres Kapitan Protasiuk.
Monika Olejnik: Bo kolega krzyczał?
Monika Olejnik: Ale on chciał spróbować?
Monika Olejnik: Czyli popełnili błąd ? |
| Precyzyjne Naprowadzanie - Płk Latkowskiego przez Monikę Olejnik |
| Link - Janosik | 20110101 | 00:00 |
########################################################
A Komisja Millera - co innego stwierdziła - a co innego nam opowiedziała na Konferencji Prasowej 29 lipca 2011 roku.
Piloci TU 154 M 101 usiłowali wyrównać lot o czym mówi nam TAWS i Komisja Millera - która nam to pięknie wyrysowała w załączniku do Raportu.
Pokazując dramatyczną walkę pilotów - by wyrównać lot.
Po ostatnim niestety - chwilowym wyrównaniu lotu - TU 154 M 101 nagle w ciągu sekundy stracił około 20 metrów wysokości - w miejscu gdzie teren się obniżał - czyli jak nie liczyć to w tym momencie - prędkość opadania TU 154 M 101 - musiała wynosić około 20 m / s.
" ... Wygląda na to, że to właśnie ta przyczyna "skłoniła pilotów do zejścia poniżej 100 metrów". ... "
SCEPTYCZNY WIERZYCIEL 110 6109 | 05.06.2012 21:23
Gdyby nie poharatany ster wysokości - to nic by " ... nie skłoniło pilotów do zejścia poniżej 100 metrów ... "
Wielokrotnie o tym pisałem - do tej pory bez odzewu.
########################################################
Jeśli Katastrofa Smoleńska " ... jest już dawno wyjaśniona ... " - to Blogerzy nie będą mieli problemu - żeby odpowiedzieć na moją prośbę o publikację zdjęcia Lewego Statecznika Poziomego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie lub podanie linka do takiego zdjęcia.
Moje dotychczasowe prośby skierowane między innymi do Jana Osieckiego - Ernesta Skalskiego i innych - którzy już wszystko wiedzą - pozostały bez echa.
########################################################
Dla przypomnienia jeden z moich wpisów - ten z 13.04.2012 13:40
na Blogu # Ernest Skalski: Rozum zasypia…
### Ernest Skalski ###
" ... - centropłat, zniszczony jeszcze w powietrzu ... "
Ernest Skalski 295 129 | 13.04.2012 10:42
Dlaczego Pan Redaktor - nic nie mówi o poharatanym stateczniku ?
Jeśli TU 154 M 101 - przestał być sterowny - 5250 metrów od Progu Pasa - na wysokości 340 metrów WB - co potwierdza pierwsze ostrzeżenie TAWS # 34 - Terrain Ahead.
Jeżeli Pan Redaktor wie już wszystko na temat katastrofy 10 / 04 - to nalegam by zamieścił zdjęcie - Statecznika Poziomego Lewego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie lub podał link do takiego zdjęcia - z góry dziękuje.
Tylko proszę nie zamieszczać Zdjęcia końcówki Lewego statecznika - które już mam.
Podobne zdjęcie jak to Statecznika Poziomego Prawego - przecież tak duży obiekt nie mógł nie zostać zauważony 10 kwietnia 2010 roku.
Jak można naukowo podważyć narrację MAK'u / Millera - jeśli ukrywają zdjęcie satelitarne z 10 kwietnia 2010 roku - które dostaliśmy od USA w darze Narodowi Polskiemu - ABW zdjęcie ukrywało od 30 kwietnia 2010 roku do 17 marca 2011 roku - Potem ukryła zdjęcie WPO - Ciekawe Dlaczego ?
SKW ukrywa rozmowę Jarosława Kaczyńskiego z Prezydentem Lechem Kaczyńskim - Dlaczego ?
Ukrywane też są zdjęcia i film z wnętrza TU 154 M 101 z 10 kwietnia 2010 roku - brak jest zdjęcia Lewego Statecznika Poziomego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie.
Posiadamy jedynie zdjęcie Końcówki Lewego Statecznika Poziomego
Konferencja ZP oraz ostateczne zapisy VCR - utwierdziły mnie - że miałem rację - co do przyczyn Katastrofy Smoleńskiej - o których pisałem już od ponad roku.
Tornado - napisał Notkę - która jasno pokazuje - świadomość pilotów co do wysokości 100 metrów WB - niestety nie byli świadomi faktu - poharatania steru wysokości - na tej wysokości - mieli na to zbyt mało czasu - gdy już to sobie uświadomili - zdążyli tylko zakląć – w takich momentach nie ma czasu na dyskusję.
Potwierdza to też wypowiedź wiceprzewodniczącego MAK - Morozowa z 12 stycznia 2011 roku
| Morozowowi się wyrwało - Brzoza nie istotna - Grzegorz Miecugow wyraził w TVN 24 zdziwienie na słowa '...Gdyby nawet Nie było Brzozy to i tak by uderzył w ziemię..." - Morozow |
| Morozowowi się wyrwało Brzoza nie istotna Miecugow zdziwiony |
| Link - Janosik | 20110112 | 15:00 |
MAK / Miller precyzyjnie określili Brzozę - jako przyczynę utraty Lewej Końcówki skrzydła - Dlaczego w przypadku Lewego Statecznika nie ma takiej samej Precyzji i brakuje zdjęć z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie.
| Tu 154 M uderzył w Ziemię "miejscu ostatecznym" około 550 / 500 metrów od lotniska już bez jednego lewego statecznika Poziomego i dziwnie bo bez końcówki lewego skrzydła - Coś poharatało lewą stronę TU 154 M i na pewno nie było to drzewo - w takim przypadku odejście było niemożliwe - A TU 154 101 zaczął spadać - do nieuchronnego końca - bo ster wysokości został poharatany. |
| Rozpad Statecznika TU 154M - Zaczął się w Powietrzu nie na Ziemi |
| Link | 20101113 | 12:38 |
zdjęcie - Końcówki Lewego Statecznika Poziomego
To wszystko po analizie danych dostępnych - czy prawdziwych ? - tutaj nie mam pewności.
########################################################
########################################################