Janosik Janosik
1018
BLOG

Ile Jan Osiecki zarobił na szkalowaniu Generała Andrzeja Błasika

Janosik Janosik Rozmaitości Obserwuj notkę 7
Po dłuższej ciszy - znowu ujawnił się Jan Osiecki i tym razem szkaluje profesora Biniendę - Na Stronie Głównej Salonu 24.
 
" ... Upór prof. Biniendy dotyczący nieujawniania tak zwanego pliku wejściowego do symulacji w LS DYNA zawsze wydawał się podejrzany. Tu nie ma czego ukrywać, bo nie chodzi o jakieś przełomowe badanie czy odkrycie – tylko o zasymulowanie wydarzeń, majacych miejsce w rzeczywistości. ... "
Jan Osiecki  146 1771 | 22.08.2012 11:51
 
########################################################
 
 Upór Jana Osieckiego - ( który w Smoleńsku nawet na Pancerną Brzozę wlazł ) - dotyczący nieujawniania zdjęcia Lewego Statecznika Poziomego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie i nie podanie linka do takiego zdjęcia.
Zawsze wydawał się podejrzany. Tu nie ma czego ukrywać, bo nie chodzi o jakieś przełomowe badanie czy odkrycie – tylko o zasymulowanie wydarzeń, mających miejsce w rzeczywistości
.
 
########################################################

Jeśli Katastrofa Smoleńska " ... jest już dawno wyjaśniona ... " - to Blogerzy nie będą mieli problemu - żeby odpowiedzieć na moją prośbę o publikację zdjęcia Lewego Statecznika Poziomego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie lub podanie linka do takiego zdjęcia.

Moje dotychczasowe prośby skierowane między innymi do Jana Osieckiego - Ernesta Skalskiegoi innych - którzy już wszystko wiedzą - pozostały bez echa.

########################################################
 
Jan Osiecki - prowokuje dzisiaj innych Blogerów do takich komentarzy:
 
 
JANOSIK  2462503 | 22.08.2012 13:15
 
########################################################

A Komisja Millera - co innego stwierdziła - a co innego nam opowiedziała na Konferencji Prasowej 29 lipca 2011 roku.

Piloci TU 154 M 101 usiłowali wyrównać lot o czym mówi nam TAWS i Komisja Millera - która nam to pięknie wyrysowała w załączniku do Raportu.
Pokazując dramatyczną walkę pilotów - by wyrównać lot.

image

Po ostatnim niestety - chwilowym wyrównaniu lotu - TU 154 M 101 nagle w ciągu sekundy stracił około 20 metrów wysokości - w miejscu gdzie teren się obniżał - czyli jak nie liczyć to w tym momencie - prędkość opadania TU 154 M 101 - musiała wynosić około 20 m / s.

image

" ... Wygląda na to, że to właśnie ta przyczyna "skłoniła pilotów do zejścia poniżej 100 metrów". ... "
SCEPTYCZNY WIERZYCIEL 110 6109 | 05.06.2012 21:23

Gdyby nie poharatany ster wysokości - to nic by " ... nie skłoniło pilotów do zejścia poniżej 100 metrów ... "

Wielokrotnie o tym pisałem - do tej pory bez odzewu.

########################################################

Jeśli Katastrofa Smoleńska " ... jest już dawno wyjaśniona ... " - to Blogerzy nie będą mieli problemu - żeby odpowiedzieć na moją prośbę o publikację zdjęcia Lewego Statecznika Poziomego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie lub podanie linka do takiego zdjęcia.

Moje dotychczasowe prośby skierowane między innymi do Jana Osieckiego - Ernesta Skalskiego i innych - którzy już wszystko wiedzą - pozostały bez echa.

########################################################

Dla przypomnienia jeden z moich wpisów - ten z 13.04.2012 13:40
na Blogu # Ernest Skalski: Rozum zasypia…

### Ernest Skalski ###

" ... - centropłat, zniszczony jeszcze w powietrzu ... "
Ernest Skalski 295 129 | 13.04.2012 10:42

Dlaczego Pan Redaktor - nic nie mówi o poharatanym stateczniku ?

Jeśli TU 154 M 101 - przestał być sterowny - 5250 metrów od Progu Pasa - na wysokości 340 metrów WB - co potwierdza pierwsze ostrzeżenie TAWS # 34 - Terrain Ahead.

Jeżeli Pan Redaktor wie już wszystko na temat katastrofy 10 / 04 - to nalegam by zamieścił zdjęcie - Statecznika Poziomego Lewego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie lub podał link do takiego zdjęcia - z góry dziękuje.

Tylko proszę nie zamieszczać Zdjęcia końcówki Lewego statecznika - które już mam.

Podobne zdjęcie jak to Statecznika Poziomego Prawego - przecież tak duży obiekt nie mógł nie zostać zauważony 10 kwietnia 2010 roku.

image

Jak można naukowo podważyć narrację MAK'u / Millera - jeśli ukrywają zdjęcie satelitarne z 10 kwietnia 2010 roku - które dostaliśmy od USA w darze Narodowi Polskiemu - ABW zdjęcie ukrywało od 30 kwietnia 2010 roku do 17 marca 2011 roku - Potem ukryła zdjęcie WPO - Ciekawe Dlaczego ?
SKW ukrywa rozmowę Jarosława Kaczyńskiego z Prezydentem Lechem Kaczyńskim - Dlaczego ?
Ukrywane też są zdjęcia i film z wnętrza TU 154 M 101 z 10 kwietnia 2010 roku - brak jest zdjęcia Lewego Statecznika Poziomego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie.
Posiadamy jedynie zdjęcie Końcówki Lewego Statecznika Poziomego

Konferencja ZP oraz ostateczne zapisy VCR - utwierdziły mnie - że miałem rację - co do przyczyn Katastrofy Smoleńskiej - o których pisałem już od ponad roku.
Tornado - napisał Notkę - która jasno pokazuje - świadomość pilotów co do wysokości 100 metrów WB - niestety nie byli świadomi faktu - poharatania steru wysokości - na tej wysokości - mieli na to zbyt mało czasu - gdy już to sobie uświadomili - zdążyli tylko zakląć – w takich momentach nie ma czasu na dyskusję.

Potwierdza to też wypowiedź wiceprzewodniczącego MAK - Morozowa z 12 stycznia 2011 roku

| Morozowowi się wyrwało - Brzoza nie istotna - Grzegorz Miecugow wyraził w TVN 24 zdziwienie na słowa '...Gdyby nawet Nie było Brzozy to i tak by uderzył w ziemię..." - Morozow |

| Morozowowi się wyrwało Brzoza nie istotna Miecugow zdziwiony |
| Link - Janosik | 20110112 | 15:00 |

MAK / Miller precyzyjnie określili Brzozę - jako przyczynę utraty Lewej Końcówki skrzydła - Dlaczego w przypadku Lewego Statecznika nie ma takiej samej Precyzji i brakuje zdjęć z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie.

| Tu 154 M uderzył w Ziemię "miejscu ostatecznym" około 550 / 500 metrów od lotniska już bez jednego lewego statecznika Poziomego i dziwnie bo bez końcówki lewego skrzydła - Coś poharatało lewą stronę TU 154 M i na pewno nie było to drzewo - w takim przypadku odejście było niemożliwe - A TU 154 101 zaczął spadać - do nieuchronnego końca - bo ster wysokości został poharatany. |

| Rozpad Statecznika TU 154M - Zaczął się w Powietrzu nie na Ziemi |
| Link | 20101113 | 12:38 |

image

zdjęcie - Końcówki Lewego Statecznika Poziomego

To wszystko po analizie danych dostępnych - czy prawdziwych ? - tutaj nie mam pewności.
 
########################################################

Polecam:

Oni utracili sterowność TU 154 M - Kapitan Więckowski o 00:48 w Polsat News
Link

Kapitana Więckowski w Polsat News o 00:48 : - "On  powinien Na tej prędkości odejść do góry jak rakieta" - "...on tego nie wykonał..." -  "...prawdopodobnie utracili sterowność tego samolotu...". -  Polsat News cytuje jego wypowiedź -  "...wieloletniego Pilota Tupolewów Kapitana Janusza Więckowskiego kolejne ujawniane informacje utwierdzają w przekonaniu, że prawdziwej przyczyny katastrofy jeszcze nie znamy..."  

O kontrolerach w Smoleńsku mówi - "...Oni ( Kontrolerzy )  ich zostawili samych - Oni ich stracili na ekranie..."

- W tym Tupolewie spędziłem 2,5 tysiąca godzin. Ta załoga też nie spędziła w tym samolocie mało. Oni byli doświadczeni – mówił 1 czerwca 2010 roku w TVN24  kpt. Janusz Więckowski, emerytowany pilot LOT-u.

Od tego dnia TVN 24 zapomniało o Pilocie - Dzisiaj szlaban na występy w Mediach podniósł Polsat News - pół roku i 19 dni by zapytać prawdziwego Experta - a nie podróbki typu Tomasz Hypki - który za sterami TU 154  różnych wersji nie siedział nigdy.

We wrześniu i październiku opisywałem:

@Asienka - DlaczegoTVN 24 Nie zaprasza już Kpt. J.Więckowskiego
Link Film


Dlaczego 0,3 sekundy po Odchodzimy – UCHOD nie zadziałał
Link Film

Film z TU 154 M 102 - Po Komendzie - ODCHODZIMY BIS
Link Film

Link do instrukcji Obsługi TU 154 - Word
Link Film

Dywagacje na temat brzozy są nieistotne !!!
Link Film

########################################################
Janosik
O mnie Janosik

" Dzisiejsze Czasy " - Oceniam : - Krytycznie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości