Jan Wróbel Jan Wróbel
3910
BLOG

Pożegnanie z Salonem, miło było

Jan Wróbel Jan Wróbel Polityka Obserwuj notkę 13

Drodzy Państwo ,

ze względu na zaangażowanie w inną inicjatywę blogoidalną czuję się w obowiązku  pożegnać czule z Salonem 24. Przeważały miłe chwile, za które blogowiczom dziękuję. Przyznacie Państwo, że jak już coś napisałem, to odpowiadałem na wiele postów, czyli że w sumie jestem swój chłop, nawet jak pisałem niesłuszne treści.

Jeszcze raz specjalnie dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu Polpolimeryk. Oczywiście dziękuję też mojej Mamie, bez której etc. etc.

Gratuluję Igorowi Janke, życzę dalszych sukcesów, a wszystkim blogowiczom - dobrej zabawy w życiu wirtualnym i realnym!

jan Wróbel

Jan Wróbel
O mnie Jan Wróbel

Przeciwnik osiedlowych psów, gołębi, rozkapryszonych dzieci, wariatów od psów (najgorsi), telewizji i latających po ekranie reklam w internecie. Pobłażliwie traktuje koty i wariatów od kotów. Coraz lepiej pamięta czasy dzieciństwa i młodości. Odważny, przystojny, bogaty, szlachetny i hojny. Okrutny dla wrogów, wierny w przyjaźni. Żonaty? tak (przepraszam).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka