Jump Jump
38
BLOG

YES, YES, YES !!!

Jump Jump Polityka Obserwuj notkę 20

Platforma Obywatelska na jedynce...

No i baaaardzo dobrze.

Cieszę się, że najwięcej ludzi z tej partii wyleci do Brukseli, żeby przez kolejne lata nic nie robić, a przynajmniej niewiele. W związku z czym nie będą mogli za bardzo mieszać w sprawach mojego kraju. (szczegóły w moim ostatnim wpisie)

Ponieważ na jedynkach PO byli najważniejsi politycy, mam nadzieję, że jak najwięcej z nich znajdzie się w Brukseli i będą musieli ich zastąpić niedoświadczeni koledzy.

Mam nadzieję, że Janusz Lewandowski, na którego osobiście głosowałem, również tam się znajdzie.

To naprawdę dobry dzień dla mojego kraju.

Rozśmieszył mnie Premier, który powiedział przed chwilą, że 45% to nie jest żółta kartka dla PO. Przy sondażach 56%, to jaka to niby kartka?

Niestety PiS dostał 30%. Za dużo.

 

Jump
O mnie Jump

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka