Józef K Józef K
1463
BLOG

Centrum Kultury Buddyjskiej w Grabniku koło Jaktorowa

Józef K Józef K Kultura Obserwuj notkę 20

Warto poczytać, warto odwiedzić to Centrum.

Byłem tam 9 sierpnia. Ładny, nowy, szczęśliwie nie epatujący nadzwyczajnościami ośrodek, do którego wiedzie dość kiepska droga, ok. 3 km na północ od Jaktorowa. Budowa została dofinansowana z funduszy unijnych. Odczuwa się pogodną atmosferę życzliwości i spokoju.

 


Odbyłem ponad godzinną rozmowę o buddyzmie z bardzo miłą i kompetentną młodą buddystką. Trochę się nauczyłem. Pokazała mi m.in. piękne, oryginalne i niesłychanie kolorowe rzeźby wykonane w utwardzonym maśle przez buddyjskich mnichów.



 

 

 

 

Odwiedziłem też sklepik


gdzie kupiłem książkę "Ozdoba drogocennego wyzwolenia" (Spełniający życzenia klejnot szlachetnych nauk), tłumaczenie książki, której autorem jest Dharma Gampopa (1074 - 1153 n.e.), znany również jako "lekarz z Dakpo". Dostępny jest również sklep internetowy.
 

Józef K
O mnie Józef K

Józef K.: wszechstronne zainteresowania, zdecydowane poglądy, liberał Kontakt Witryna internetowa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura