kashmir kashmir
855
BLOG

"Prawda", czyli obłęd

kashmir kashmir Polityka Obserwuj notkę 23

Wiadomości Polsat: „(…) po prezentacji niekorzystnego dla Polskiraportu MAK-u (…)”

Adam Hofman (wywiad dla Radia Zet): „Ja mam obowiązek bronić polskiej wersji prawdy”.

Na szczęście wersji prawdy, która już jak najbardziej jest korzystna dla Polski, nie boi się prezentować niezawodny Jacek Kurski (kontrwywiad RMF FM): „Całkowitą winę za katastrofę ponoszą rosyjscy kontrolerzy i ci, co na nich naciskali”, oraz: "kontrolerzy podawali pilotom błędną wysokość (???), dlatego się rozbili".

No cóż... Aż chciałoby się zacytować tutaj klasyka: "Nie było w historii polskiej polityki takiego zaprzaństwa".

A pod moją poprzednią notką odbyłem sobie dyskusję z Aminem, w którym ten rozsądny skądinąd bloger usilnie starał się zasugerować, że główny problem z ustaleniem prawdy (już tej bez cudzysłowu - przynajmniej taką mam nadzieję) leży po stronie Rosji...

kashmir
O mnie kashmir

...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka