Pyzol Pyzol
334
BLOG

Jaruzelski - kwiat lotosu.

Pyzol Pyzol Społeczeństwo Obserwuj notkę 11

 Słyszeliście? 

Tak właśnie określił go przed chwilą u Monisi jakiś SLDowski poseł, którego nazwisko mi umknęło.  Obrazowo opisał, jak to lotos wykwita na piękny kwiat,  choć wyrósł z błota. 


Lotos" zapewne zrobi karierę w sieci (nawet Monisię z letka zatkało), a ja tylko zwrócę uwagę - Jaruzelski, wg jego oficjalnego życiorysu nie wyrósł z żadnego blota, ale w przyzwoitej patriotycznej rodzinie.

Sam z własnej woli, jako już dorosły, samodzielny czlowiek ufajdał sie w czymś co nazwać blotem zakrawa na komplement. 

 - To jadowite, cuchnące, czerwone gówno!

 

Kaśka
 

Pyzol
O mnie Pyzol

Panie, daj mi odwagę, aby zmienić to, co zmienić mogę, pokorę, aby w pokoju pogodzić się z tym, czego zmienić nie mogę, i daj mi mądrość, aby odróżnić jedno od drugiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo