demaskator demaskator
627
BLOG

Nowa twarz PLATFORMY---- jestem ZNOKAUTOWANY

demaskator demaskator Polityka Obserwuj notkę 7

W Polityce.PL  można  trafić na dwa KAPITALNE PORTRETY -----PO-wskiego schodzącego celebryty i tego NOWEGO , WSCHODZĄCEGO--------Radek SikorskI----  Tomek LEPER --- wszak przed POLSKĄ nowe WYZWANIA------- powiem krótko , nie znoszę SAMOUWIELBIENIA , ale mój wyraz twarzy wyraża-- CIUT WIĘCEJ ,------ ale PISIORY już nie mają argumentu że PLATFORMA nie jest za zmianą , że BOI się NOWYCH TWARZY--------JA  wymiękam ----na takie DICTUM  nie mam argumentów------za  złamanie zasad ( samouwielbienie) możecie jechać po mnie jak po ŁYSEJ KOBYLE.

demaskator
O mnie demaskator

Jestem oddany wizji państwa którą reprezentuje ostatni żyjący autorytet moralny tego kraju PROFESOR KIEŻUN.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka