Top 20 reklamodawcówUnilever Polska, Procter and Gamble Operations Polska i L'oreal Polska to firmy, które przeznaczyły najwięcej na reklamę w telewizji w marcu br.
III 2008
UNILEVER POLSKA 47 312 432 zł
PROCTER AND GAMBLE OPERATIONS POLS 35 030 545 zł
L`OREAL POLSKA 30 963 967 zł
POLKOMTEL 25 247 930 zł
NESTLE POLSKA 25 234 234 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA 24 409 036 zł
RECKITT BENCKISER 23 759 230 zł
US PHARMACIA 21 862 148 zł
PTK CENTERTEL 19 823 232 zł
DANONE 17 600 445 zł
COCA-COLA POLAND SERVICES 16 944 400 zł
MASTER FOODS POLSKA 16 491 640 zł
HENKEL 14 714 740 zł
NIVEA POLSKA 13 725 665 zł
RECKITT BENCKISER HEALTHCARE 12 930 801 zł
GLAXOSMITHKLINE 12 264 004 zł
TV PROMOTION GROUP 11 814 212 zł
AGORA S.A. 11 525 978 zł
MOBILE ENTERTAINMENT COMPANY 10 156 400 zł
GRUPA LOTOS 8 880 291 zł
III 2007
NESTLE POLSKA 37 239 207 zł
UNILEVER - BESTFOODS 34 543 076 zł
PROCTER AND GAMBLE OPERATIONS POLS 22 041 910 zł
POLKOMTEL 20 113 695 zł
DANONE 17 234 943 zł
US PHARMACIA 17 116 021 zł
HENKEL 16 911 355 zł
MASTER FOODS POLSKA 16 036 407 zł
L`OREAL POLSKA 15 658 672 zł
P4 15 336 559 zł
RECKITT BENCKISER 14 568 180 zł
GRUPA ŻYWIEC 14 078 795 zł
NIVEA POLSKA 13 728 686 zł
FERRERO POLSKA 13 319 930 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA 12 280 149 zł
PTK CENTERTEL 10 901 749 zł
AGORA S.A. 10 173 086 zł
GLAXOSMITHKLINE 9 674 185 zł
PEPSICO 9 588 408 zł
TV PROMOTION GROUP 9 322 148 zł
W ramach naszej AKCJI „BOJKOT ZAKŁAMANYCH SZKODLIWYCH MEDIÓW”, proponuję podejmować kolejne inicjatywy, np. zapytajmy te firmy gdzie się reklamują, dlaczego w danych mediach, a nie innych, szczególnie chodzi o media mające niewielu czytelników, widzów, słuchaczy, użytkowników, odsłon… Trzeba rozplątywać rynek reklamy, marketingu, sponsoringu z patologii – moim zdaniem UKŁADÓW III RP, oraz wręcz targowickich, antypolskich nierzadko z zagranicy.
Dlaczego stosunkowo mało zyskownych reklam ma dziennik „Rzeczpospolita”? Dlaczego te wymienione firmy na ogół bojkotują media tzw rodziny „RADIO MARYJA”? Przecież to miliony czytelników, słuchaczy, widzów! Absurd z punktu widzenia ekonomii, to doskonały TARGET, acz oczywiście pod określone segmentu produktów, usług. To oczywista oczywistość. Przeważają ludzie starsi, ale czy na pewno jest to aż tak biegunowe, np. 90% ludzi w wieku w powyżej 45 lat, w tym 70% w wieku powyżej 60 roku życia? Nie wiem i wątpię. Pewnie to już zbadano gdzieś, dajcie linki z łaski swojej…
Dlaczego powszechnie jest bojkotowana prasa narodowa, katolicka, konserwatywna w tym zacny tygodnik „GAZETA POLSKA” i miesięcznik „NIEZALEŻNA GAZETA POLSKA” z ich witrynami, gdzie także nie widać wielu reklam mimo ich niskich cen? To naprawdę zmowa m.in. tych firma żeby wykończyć ostatnie polskie, niezależna media prawicowe, patriotyczne, niepokorne wobec III RP, jej brudnych układów! Reklamujcie się ludzie w nich, bo to jest w takich realiach PATRIOTYZM NARODOWY, ratowanie resztek demokracji.
Czym będzie III RP bez wolnych, niepokornych mediów, bez wścibskich, nieprzekupnych dziennikarzy śledczych? Demokracja to wolne media. Inaczej jest jakaś forma TOTALITARYZMU ORWELLOWSKIEGO. Bez analityków szczerych, którzy nie będą ukrywać że idzie długa recesja, drożyzna, spadek realnych dochodów biedniejszej połowy Polaków… będziemy żyli w kraju sukcesu i miłości. Nie widać że żeby TV TRWAM coś zjadło z ciastka kasy za reklamy, a nawet słabe stacje prawie bez widzów, za to żyjące z UKŁADÓW, bez niszczenia BOJKOTEM REKLAMODAWCÓW, SPONSORÓW mają przychody 5-8 mln zł miesięcznie z reklam, sponsoringu…
To jest wielki skandal, przekręt i psucie demokracji, rynku mediów, bo reklam mają mało właśnie media niepokorne, niezależne od przemijających rządów. Dlaczego tak mało sponsorów i reklamodawców ma SALON 24? Co powiecie żeby 1/10 SG Salonu 24 rotacyjnie zabierały blogi reklamowo-konsumenckie? Przecież chcemy chyba pogadać o produktach tej czy innej zacnej firmy, koncernu, marki? To może być pożyteczne i ciekawe. Recenzje bez znieczulenia od blogerów i rozpaczliwe usiłowania marketingowców z tych firm żeby nas oswoić, ale my nie jesteśmy CIEMNYM LUDEM Z TV!!! J
Za każdy blog reklamowy Salon24 zgarnie niezłą sumkę, ale chcemy żeby ta kasa szła w serwer i reklamę blogosfery, komercyjne wejścia w inne media, zwłaszcza wyrąbywanie sobie miejsca stałego w portalach, zwłaszcza na ONECIE, ale też w prasie. Już są przyczółki w prasie patriotycznej. To dobry kierunek. Proszę sobie wyobrazić że Salon24 dostaje dużą kasę, czy swoiste bony na marketing całościowy od dużych korporacji, firm reklamowych i wchodzimy hurtem w media drukowane poniższe. Przecież wtedy S24 będzie miał więcej wejść niż wszystkie duże portale łącznie ;)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,36682,wid,9845829,prasaWiadomosc.html
Dzienniki
Dziennik »
Dziennik Polski »
Dziennik Polski (UK) »
Dziennik Wschodni »
Express Bydgoski »
Express Ilustrowany »
Fakt »
Gazeta Lubuska »
Gazeta Olsztyńska »
Gazeta Pomorska »
Gazeta Poznańska »
Gazeta Prawna »
Gazeta Wyborcza »
Głos Pomorza »
Głos Szczeciński »
Kurier Szczeciński »
Metro »
Nasz Dziennik »
Nowa Trybuna Opolska »
Nowiny »
Nowości »
Nowy Dziennik »
Parkiet »
Polska »
Polska Dziennik Bałtycki »
Polska Dziennik Łódzki »
Polska Dziennik Zachodni »
Polska Gazeta Krakowska »
Polska Gazeta Opolska »
Polska Gazeta Wrocławska »
Polska Głos Wielkopolski »
Puls Biznesu »
Rzeczpospolita »
Super Express »
Super Nowości »
Trybuna »
Życie Warszawy
Magazyny
Forum »
Gazeta Polska »
Gość Niedzielny »
Marketing Polityczny »
Newsweek »
Nowa Fantastyka »
Nowe Państwo »
Polityka »
Przegląd »
Przekrój »
Trybuna Robotnicza »
Tygodnik Powszechny »
Wprost
Które media z tych powyższych (i innych bo to wycinek rynku na bazie WP) BOJKOTUJEMY, które POPIERAMY, które tak pół na pół z jakimś wskazaniem tymczasowym? Które koncerny prowadzą swoistą wojnę z Polską, Polakami, polskim interesem narodowym, polską racją stanu? Które zwalczają Kościół Rzymskokatolicki, które są katolickie, narodowe, które balansują na krawędzi herezji… lewactwa, masońskich nowinek. Byłoby dobrze podpowiedzieć wyborcom PiS, PO które media są dla nich, bo reszta to czysty bolszewizm, lewactwo, nomenklatura, agentura, mniejszości wszelakie.
Np. taki „FAKT”, „DZIENNIK” Newsweek Polska (tygodnik), FORBES (miesięcznik), młodzieżowe: Dziewczyna, POPCORN należące do… Axel Springer AG - Axel Springer Polska
http://pl.wikipedia.org/wiki/Axel_Springer_AG
http://pl.wikipedia.org/wiki/Axel_Springer_Polska
Zasady spółki
Axel Springer AG jest krytykowana przez niemiecką lewicę oraz środowiska muzułmańskie głównie za otwarte poparcie Izraela. Stałe dyrektywy wydawnictwa:
Stać na straży prawa i wolności w Niemczech.
Działać na rzecz pojednania Żydów i Niemców oraz popierać podstawowe prawa Izraela.
Wspierać Sojusz Transatlantycki oraz być solidarnym ze Stanami Zjednoczonymi w ramach wspólnych wartości wolnych narodów.
Odrzucać wszelkie formy ekstremizmu politycznego.
Utrzymywać zasady wolnego rynku.
www.axelspringer.de/englisch/umwelt/inhalte/leitbild/leitlinien/leitlinien.htm
Axel Springer – był ponoć niemieckim MASONEM – WOLNOMULARZEM, czy to prawda? Jest gdzieś w sieci jego wiarygodna biografia? Zaczyna budzić ten koncern przerażenie, bardzo mocno wszedł też w rynek dla dzieci, głupawe piśmidła seksualizujące DZIECI, głupawe gry zionące seksem, przemocą, kretynizmem. Przegląd Sportowy nawet przejęli, teraz chyba kolej na prasę katolicką… i narodową. Gdyby tylko ci Niemcy się tu szarogęsili, ale to początek góry lodowej!
http://i.bauer.whb.pl/_article/bauer_2006_pl.pdf
http://www.bauer.pl/wydawnictwo.html
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wydawnictwo_Bauer
Bauer ma m.in. portal INTERIA, RMF FM, czy przejdą na język niemiecki żeby nas germanizować, czy starczy nas tylko podtruwanie PO-wolne jadem antypolskim i proniemieckim, prounijnym PO-stępem lewackim, masońskim?