Krzesimir Krzesimir
759
BLOG

Przesłuchanie mordercy pracownika biura PiS

Krzesimir Krzesimir Polityka Obserwuj notkę 5

 

1. Jakie programy telewizyjne Pan ogląda? W jakiej telewizji? Jakie programy informacyjne?
2. Jakie gazety Pan czyta? Które informacje ostatnio przekazane zrobiły na Panu największe wrażenie?
3. Czy korzysta Pan z internetu? Z jakich stron?
4. Jaka ostatnia informacja o Jarosławie Kaczyńskim Pana zbulwersowała? Gdzie ją Pan przeczytał/usłyszał/zobaczył?
5. Czy szukał Pan kiedykolwiek informacji o Jarosławie Kaczyńskim w google?
6. Czy któryś z polityków lub dziennikarzy powiedział coś o Jarosławie Kaczyńskim z czym się Pan szczególnie zgadza?
Co to było?
 
 
 
Czy Pani Wisława Szymborska napisze wiersz na temat tego przesłuchania?
 
Przewidywałem przemoc (poprzednia moja notka też ja zapowiadała) - zresztą Pan Krzysztof Leski przewidywał ją natychmiast po katastrofie smoleńskiej - ale widzę, że wygląda to bardziej przerażająco, bo kudłaty próbuje nas usidłać w nienawiści głębiej niż myślałem.
Przemoc wyzwala u większości bierność.
 
Nie dajmy się podzielić na "biernych" i "powstańców".
 
Trzeba ostrożnie jednoczyć duże grupy osób - korzystając z innych motywów aniżeli polityczne...
 
I uspokajać, pokazywać siłę, a nie słabość, bezradność.
To ważne.
Przemoc rodzi bierność.
 
Krzesimir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Krzesimir
O mnie Krzesimir

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka