krzysztofjaw krzysztofjaw
338
BLOG

Po raz pierwszy obejrzałem w Sylwestra nowe "Wiadomości" 19.30

krzysztofjaw krzysztofjaw Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

Czekając na orędzie prezydenta RP A. Dudy omsknął mi się pilot i za wcześnie wybrałem TVP1 i w sumie dobrze się stało, bo mogłem zapoznać się z nowym programem informacyjnym TVP o nazwie "19.30".

Doprawdy zobaczyłem i usłyszałem znów w większości kompletne bzdury przemieszane z bełkotem "nowomowy" tak, jak to było przez 8 lat rządów D. Tuska.


https://youtu.be/1FvRmHm2YJc?si=-3W6r7tYo3KuBCwH

I cóż tam wzbudziło moje absolutne zadziwienie?

Ano wspomniano o "genialnym" filmie A. Holland pt. "Zielona Granica" gdzie padło takie oto zdanie:

"Najwięcej emocji wzbudził film "Zielona Granica", czyli opowieść fabularna oparta na udokumentowanych sytuacjach, które działy się na pograniczu polsko-białoruskim. Za ten film A. Holland dostała "Złote Lwy" w Wenecji".

Później A. Holland zaczęła coś przebąkiwać, że artyści i twórcy muszą w jakiś sposób odnosić się do polityki.

A ja mam tylko pytanie będące prośbą:

"Niech mi ktokolwiek wskaże jakieś udokumentowane sytuacje w tym filmie, które rzeczywiście się zdarzyły na granicy polsko-białoruskiej?".

Następnie sfilmowano A. Seweryna, którego cieszy fakt, że znów jest w gmachu, w którym od 70 lat powstaje Teatr Telewizji.

Więc ja mam pytanie i znów prośbę:

"Czy pan jako wielki artysta - A. Seweryn zamierza wystawić w "Teatrze Telewizji" swój monodram zatytułowany "Drogie dziecko, pamiętaj" z tym genialnym i wielce artystycznym przesłaniem:

"Drogie dziecko, pamiętaj, twoje zadanie jest im przypier….ć. Jesteś młody, na razie nie rozumiesz, co do ciebie mówię, ale szybko zrozumiesz jak będziesz miał kilkanaście lat albo wcześniej, zrozumiesz komu trzeba przypierdolić. I nie zważać na nic! Tym wszystkim Trumpom, Kaczyńskim, Orbanom pierd…..m, rozumiesz, trzeba przypier….ć. Żadnych dialogów chrześcijańskich, żadnego tam, wiesz, rozumienia, debaty, porozumienia. Nie, k…a! Faszystom trzeba przyp…..ć, a nie dyskutować. Bo oni będą używali ten dialog, żeby ciebie zrobić w d..ę".


https://youtu.be/BlHP2S6xjT8

Akurat wczoraj zabrakło genialnej aktorki K. Jandy, która przez ostatnie 8 lat czuła się "jakby jej ktoś cały czas srał na głowę" ani wprost genialnego aktora M. Stuhra słynącego z prześmiewczego podejścia do zamachu nad Smoleńskiem.

Ale za to dziś TVP pokaże "arcydzieło" A. Wajdy o L. Wałęsie, która to emisja została tak oceniona przez europosła PiS prof. Zdzisława Krasnodębskiego:

""Rozpoczyna się wielki program reedukacji Polaków. Dzisiaj wieczorem w TVP arcydzieło Wajdy „Wałęsa. Człowiek z nadziei”" [1].

A to dopiero początki...

[1] https://wpolityce.pl/media/676641-oto-apolityczna-neotvp-wieczorem-film-o-walesie

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...

© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw)

http://krzysztofjaw.blogspot.com/

kjahog@gmail.com J

Krzysztof Jaworucki - KONSERWATYSTA W IDEI, WARTOŚCIACH ŻYCIOWYCH I POGLĄDACH EKONOMICZNYCH. EKONOMISTA I FINANSISTA. MIŁOŚNIK ŻEGLOWANIA I WSPINACZEK GÓRSKICH. PATRON DUCHOWY: BŁ. JERZY POPIEŁUSZKO, AUTORYTET MORALNO-ETYCZNY: ŚW. JAN PAWEŁ II, MENTOR POLITYCZNY: E. BURKE. Bł. Jerzy Popiełuszko: "Prawda jest niezmienna. Prawdy nie da się zniszczyć taką czy inną decyzją, taką czy inną ustawą"; "Gdyby większość Polaków w obecnej sytuacji wkroczyła na drogę prawdy, stalibyśmy się wolnymi już teraz"; "Zło dobrem zwyciężaj". Św. Jan Paweł II: "Jeśli ktoś lub coś każe Ci sądzić, że jesteś już u kresu, nie wierz w to! Jeśli znasz odwieczną Miłość, która Cię stworzyła"; "Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, ale kim jest, nie przez to, co ma, lecz przez to czym dzieli się z innymi"; Nie sposób inaczej zrozumieć Człowieka, jak w tej wspólnocie jaką jest Naród"; "Musicie być mocni mocą wiary i nadziei". Edmund Burke (1729–1797) – irlandzki filozof i polityk, twórca nowoczesnego konserwatyzmu, krytyk rewolucji francuskiej: "Naród jest organiczną całością ukształtowaną przez przeszłość i tradycje"; "Aby zło zatriumfowało, wystarczy, by dobry człowiek niczego nie robił"; "Wolność bez mądrości i cnoty? To jest zło największe z możliwych". Moja strona domowa: http://krzysztofjaw.blogspot.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura