Momotoro Momotoro
48
BLOG

Co się w sercu kryje cz.62

Momotoro Momotoro Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Rozważania na podstawie książki "Rozważania Różańcowe na Każdy Dzień" Tom 1. Rozważania na sobotę 26 tygodnia roku.

"Kochać w każdej sytuacji i za każdą cenę"

Wydaje się, że to zdanie jest proste do realizacji... dla Boga. Wydaje się, że kochać w niektórych sytuacjach jest ponad siły człowieka.

Nie mam doświadczeń skrajnych, w czasie których życie wisiało mi na włosku, a które na włosku wieszałoby miłość. Wydaje mi się nawet, że te, które przeżyłem były jej po prostu pozbawione w ludzkim patrzeniu na rzeczywistość.

Jednak, kiedy próbuję na nie spojrzeć poprzez wiarę, widzę coś innego. Widzę Twoją miłość, ale też i mądrość, bo działasz nie po to, by ochronić mnie w danym momencie, ale tak, by w przyszłości zaowocowała ta sytuacja dobrem. Ze swojej perspektywy nie widzę przyszłości, czy też tego, co nastąpi za chwilę. Też patrząc wstecz wielu rzeczy i wydarzeń nie umiem zrozumieć. Jedne w całości, a niektóre choćby po powierzchni. Pozostaje mi zawierzyć i przyjąć to, że rzeczywistość przekracza moje pojmowanie.

Pozostaje mi tylko zawierzyć i oddawać Ci wszystko. Bo wszystko od Ciebie pochodzi i do Ciebie wróci - prędzej czy później. Wiem, lękam się, gdy przestaję Ci ufać. Zaczynam się lękać, gdy próbuję życie wziąć w swoje ręce, kiedy za swoje przyjmuję to, co jest Twoim darem, łaskę.

Im więcej przejmuję, tym bardziej się lękam. Im więcej ci ufam, im więcej Cię kocham, tym mniej się lękam i tym bardziej jestem wolny.

Momotoro
O mnie Momotoro

Najcześciej mówią mi Wodek. Nie jest to błąd, że nie napisałem "ł". Trudno inaczej zdrobnić imię Wodzisław:). Urodziłem się kilka dni przed zakończeniem stanu wojennego. Z lat 80' nic szczególnego nie pamiętam, a z 90' szkołę podstawową i kawałek technikum. Dojrzewanie i studia to już poprzednia dekada. Po 10 kwietnia 2010 roku zmieniło się bardzo wiele nie tylko do okoła mnie, ale także i we mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo