Przemek Przemek
923
BLOG

Słowo do TVN-owych opluwaczy

Przemek Przemek Polityka Obserwuj notkę 13

Pilot znowu nakierował mnie na TVN24. Oglądałem go około 5 minut i nie wytrzymałem.

Jacyś redaktorzy z Warszawy i chyba z Waszyngotu naśmiewali się z podróży Macierewicza i Fotygi do Stanów. Kombinowali - gdzie by mogli oni się udać? Może do Kapitolu, może do Białego Domu. Niby mają spotkanie z jakimś kongresmenem, ale nie wiadomo kiedy będą je mieli. Jak zwykle nie podjęli meritum. Nie powiedzieli prawdy po co oni tam pojechali i z jakich przyczyn są tak zdesperowani.

I mrugają do swoich tefałenowych wyznawców - bałwanów okiem. Jacy to śmieszni ludzie - ci pisiory. Bufony. Nie ufają naszym władzom.

Potem oczywiście przełączyłem program bo szkoda zdrowia na słuchanie debili.

Ale tak sobie pomyślałem - powiem coś do Was via Salon 24.

Może i Fotyga i Macierewicz są rzeczywiście śmieszni. Może niczego tam w Stanach nie załatwią. Ale w przeciwieństwie do Was interesują się sprawą śmierci prezydenta RP i innych ważndych dla Polski osób. Może i nieporadnie, ale jednak próbują wprowadzić śledztwo na właściwe tory. Opluwani przez Waszą Stację i przez  sekciarzy identyfikujących się ze "Szkłem kontaktowym" przynajmniej coś robią.

A Wy niedługo skończycie alergią na lustro. Jestem pewien - już dziś tam widzicie d...ę zamiast twarzy.

 

Przemek
O mnie Przemek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka