+LACH+ +LACH+
294
BLOG

Teletubisiów nie będzie oraz Pyszny tłuścioch czwartek...

+LACH+ +LACH+ Kultura Obserwuj notkę 2
No ładnie ma miałem się nie skusić..to wszystko przez uroczego Bolusia który zamiast teleranka chce dzieciom wtranżolic się w teletubisie!! Z depresji zacząłem pożerać puncki! image Losie losie! Smaczengo tłuścioszka wam życzę! Dzisiaj ogłaszam odpust! Wcinać i popijać mlekiem! Serwus! Mr L! jeszcze raz mi ktos wyśle wirtualnego pączka to zgłoszę do sexi Julci! ;) image ------------------------------------------- Dodatek specjalny: piosenka która zniszczyła moje ego jak byłem smarkiem:
Mishima!!!!
+LACH+
O mnie +LACH+

..kotwicą wydrapie buntu pazury Dbaj o higienę mentalną boomp3.com O mnie: obywatelstwo: Polskie narodowość: sarmacka z domieszką: słowiańsko-tatarsko -węgiersko-białorusko -żydowsko-ormiańsko -litewsko-kozacką Kontakt: neosarmata at wp.pl gg: 7783486 Moje artystyczne królestwo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura