+LACH+ +LACH+
245
BLOG

smash the redd's ?????

+LACH+ +LACH+ Kultura Obserwuj notkę 3
Walcz z zaśmiecaniem twojego środowiska! na szczęście Tuptusie dają radę! image Twórcownia od kuchni: image www.tworcownia.pl oraz mam dwa nowe programiki do rysowania i wreszcie ćwicze... Co mówiłeś pludraku? image Zapraszam do obejrzenia tej cudownej galerii: Rzezimieszki z sydney! Az mnie się baciarska nuta włącza! ;) image image image image image image Tutaj serwus!
+LACH+
O mnie +LACH+

..kotwicą wydrapie buntu pazury Dbaj o higienę mentalną boomp3.com O mnie: obywatelstwo: Polskie narodowość: sarmacka z domieszką: słowiańsko-tatarsko -węgiersko-białorusko -żydowsko-ormiańsko -litewsko-kozacką Kontakt: neosarmata at wp.pl gg: 7783486 Moje artystyczne królestwo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura