ladynoprofit ladynoprofit
397
BLOG

Kopulacji kod..

ladynoprofit ladynoprofit Społeczeństwo Obserwuj notkę 10

"Chcę, żebyś przybliżył się do mnie i dotulił, i żebyś trzymał mi w nocy rękę na brzuchu, kiedy się boję. Chcę z tobą mieszkać w pokoiku ciasnym jak szafa (…), a najbardziej to chciałabym być jedwabnikiem. Siedzieć z tobą w kokonie dwuosobowym (mam nadzieję, że są dwuosobowe) i żebyś nigdzie beze mnie nie wychodził". Agnieszka Osiecka

Potrafiła kochać, czuć - ale pękało, krwawiło...kończyło się. I jeśli zerkam na tę myśl - wiem dlaczego...

Moje zamarzenia są odwrotnością jej. Objąć mężczyznę swą pulsującą ciasnością - tak, ale nie jako codzienność, krzątanina wokół zadań życia.
Zaś kokon, by mnie udusił - tak trzy chwile po tym jakby się na mnie i mężczyźnie zamknął.
Pomimo całej baterii butli z tlenem.

A gdyby spod wspólnego dachu nigdzie nie wychodził, sama bym zasugerowała, by pooddychał innością, światem.

"Chciałbym mieć kobietę, z którą bym się mógł wygłupiać. Kobietę kumpla, z którą szedłbym przez życie, robiąc sobie jaja. Taka łajdacka para- to mój ideał. Ale niewiele znam takich kobiet i są zajęte. A inne? Po pół godziny mam ich dosyć. A co dopiero, żeby któraś została do rana?" Marek Raczkowski

Tu podaję łapkę. Brak luzu, poczucia humoru w mężczyźnie, brak iskry czystego szaleństwa - wywiódłby mnie na parapet ...parterowej rezydencji..
Drogie Panie, czytające me słowa - na pewno znacie facetów, co choć nadzy jak spod dłuta Pana Boga, ale jednak w krawacie, invisible krawacie. Sztywni - więcej niż rozkosz niewieścia wymaga, drętwi, bez polotu.

To nie jest tak, że każdy jest świadom swego smaku, swych preferencji, nawet gdy już wiele, wiele przeżył - ale boleśnie bezrefleksyjnie.
Ale jeśli już wiesz...Naprawdę wiesz...

"Człowiek jest pilny i wierzący, szuka principium, szuka zasady... a zamiast tego znajduje części składowe z mięsa, które przeważnie są dostępne za pieniądze, kto płaci więcej, otrzymuje lepszą jakość..." Sándor Márai

Lada kupiecka ma jedną, ale zasadniczą wadę - nigdy nie oferuje spełnienia, częściej stygmaty.
Ale jak ktoś chce kogoś kupować...

"Jeśli nie możesz dziś nikogo kochać, przynajmniej postaraj się nikogo nie krzywdzić". Stephen King

Odwrócę - ci, którzy krzywdzą - na bank nikogo nie kochają/ kochali. Od dawna . Nikogo. Siebie także.
Kochający - także ludzi jako takich - nie mają ani potrzeby, ani umiejętności fundowania ran i zadrapań. Tych intencjonalnych. Okaleczają jedynie ludzie nienawidzący samych siebie.

"Czego się boję? Ciebie, to znaczy siebie bez Ciebie..." Mathias Malzieu

Gdybym się bała siebie bez Ciebie, nie zasługiwałabym na Ciebie.

"Wcale nie musiałam znaleźć właściwej osoby dla siebie. Musiałam stać się właściwą osobą". Regina Brett

Niczego nie muszę - będąc wciąż i wciąż sobą.
Mnie się odnajduje.

“Proszę do mnie napisać. Pisanie jest jak całowanie, tyle że bez ust. Pisanie jest całowaniem głową".
Daniel Glattauer

Nie bójmy się tego słowa - pisanie to kopulacja dusz.
Jeśli potrafisz to doskonale wiesz - że seks jest marną tego kopią. Ważną, fascynującą -  ale kopią. A gdy złożysz w jedno?

Proszę do mnie napisać?
No właśnie napisałam do Ciebie..

Zobacz galerię zdjęć:

2 am 30 XII 2014 - fot własna
2 am 30 XII 2014 - fot własna

Zakochana w suwerenności. Smakoszka autentyzmu. Ze słabością do erekcji intelektu. ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo