liber444 liber444
1333
BLOG

Czy ktokolwiek jeszcze wierzy w bzdury Cieszewskiego?

liber444 liber444 Polityka Obserwuj notkę 72

Jeśli ktokolwiek jeszcze wierzy w te bzury, które przedstawił niejaki Cieszewski, to proponuje mu jakiś tam zarobek. Niech przyjmie zakład. Ja twieredzę, że to co opowiadał Cieszewski to bajdy, jeśli znajdzie się ktoś, kto uważa inaczej, niech go przyjmie. Moja propozycja:

- Druga strona wyznacza firmę geodezyjną, która dokona pomiaróów

- Druga strona wyznacza notariusza, u którego zdeponujemy środki

Obydwie strony dokonują:

- deponujemy po 20 000,00 PLN u notariusza

- dodatkowo deponujemy po 3000,00 PLN celem kosztów obsługi geodezyjnej

Ten który ma rację dostaje zwrot swoich swoich środków (pomniejszone o 3000,00 na obsłuę geodezyjną) oraz oczywiście 20 000,00 drugiej strony. Czysty zarobek. Ja ze swojej strony oświadczam, co oczywiście powtórzę przed notariuszem, że ewentualny dochód z tej operacji (ale przecież wiadomo, że nie mam racji, gdzyż Cieszewski mylić się nie może) przeznaczam na WOŚP. Gdyby jednak okazało się, że mam rację to w zupełności wystarczy mi świadomość, że  Cieszewski został pogrążony za pieniądze jego zwolenników, a dodatkowo, że ich środki wsparły zbożny cel.

Niejasności są do doprecyzowania.

Oczywiście robimy wszystko w poszanowaniu prawa podatkowego.

Jest ktoś chętny, czy rura miękknie?

liber444
O mnie liber444

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka