lida lida
251
BLOG

Kaligrafia Koranu i przetłumaczenie niektórych z nich

lida lida Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 

 

1

Dodaj mi Rozumu , Ułatw mi Sprawę

pisze  : Dodaj mi Rozumu , Ułatw mi Sprawę  .   (Tłumaczenie zawsze jest interpretacja)

To jest fragment powiedziany przez Mojżesza kidy Bóg powiedział mu idź do Faraona i powiedz żeby uwolnił syny Izraela (Jakoba)  to wtedy Mojżesz  rzekł :

"Dodaj mi Rozumu , Ułatw mi Sprawę i pozwól żebym pięknie mówił ,tak żeby mnie zrozumieli i wyśli z mną pomocnika z mojej rodziny ,mojego brata Aarona , a będę ciebie dużo czcił, i często cię prosił ... "

 

Dałem tobie Kołsar

2

Największymi literami pisze : "Dałem tobie Kołsar "

Dużo tłumaczenia do tego co to jest Kołsar

3

Bóg Karmi i Jest Silny i Możny (z spokojem)

pisze:

Bóg , on Karmi i Jest Silny i Możny  (z Spokojem)

4

pisze :

Powiedz "Boże, Dodaj mi wiedzy"

pisze : "Powiedz Boże , dodaj mi wiedzy"     To powiedział Bóg Mojżeszowi , Mojżesz był wytrwałym prorokiem,Nie męczył się od ludzi . 

5

Do tego wersu też postawiłam inną kaligrafie w poprzednej notce ale podobno tamtego obrazka nie widać .Tam przetłumaczyłam.

Na samym dole pisze : Bóg Potężny Prawdę Mówi      Allah to jest Arabskie słowo "Bóg"

6

 

pisze : " On Jest Pierwszy i Ostatni i Jawny i Skryty i Wie o każdej rzeczy "

słowo "rzecz na samym końcu ciągnie się do początku . Wydaje mi się że ten kto pisał miał ma myśli że Bóg stworzył wszystko i dlatego to słowo tak pociągnął"

 

 

Pisze : Boże Ty powołasz wszystkich ludzi w Dniu Który Nie Wątpliwie Istnieje

to jest fragment z "Rodzina Imrana"  to jest Rodzina Jezusa Chrystusa. Maria (Boże pochwal Marię) była z Rodziny Imrana

 

  W tej Kaligrafij słowo "Powiedz" jest napisana bardzo wielkim wyrazem a reszta Koranu którego nie mogę odczytać jest napisane w środku tego słowa .

Jest czterech małych Sure które się zaczynają tym słowem .

 

szukam Kaligrafi do fragment których mam na myszli ale chyba muszę się nauczyć pisać takim pismem.

 

pozdrawiam

 

 

 

lida
O mnie lida

Lubie pokój.Lubie Boga i modlitwe. Uważam że religia jest sposobem kształtowania ludzkich charakterów w jak najpiękniejszy sposób , a jeżeli ktoś nadużywa religijne przekazania aby sprawiać ból , to trzeba mu się przeciwstawić w imię Boga!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości