lida lida
123
BLOG

Kaligrafia Koranu i przetłumaczenie

lida lida Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Największe słowo na którym napisano resztę tekstu to jest słowo"Powiedz"po prawej stronie tego słowa napisano "O wy którzy nie wierzycie" a po lewej resztę tekstu .

cały tekst jest taki (dokładne tłumaczenie):




W imię Boga Który Miłuje i Lituje się [nad stworzeniami]

 


1. فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز ! wy, którzy nie wierzycie!

 

2. Nie będę się kłaniał tym co wy się kłaniacie.

 

3. A wy nie kłaniacie się Temu co ja się kłaniam

4.A ja się nie kłaniam tym co wy się kłaniacie

 

5. Wy nie chcecie się kłaniać Temu Któremu ja się kłaniam.

6. Ja zostanę w mojej wierze, A wasza wiara niech będzie wasza.

Pisze :Ten kto czyni to co jest Wolą       فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز, to goفونت زيبا سازbdarzyفونت زيبا سازwoimi           فونت زيبا سازarami w taki sposób ,że nawet sobie nie wyobrazi (chodzi o te życie , interpretacja)

lida
O mnie lida

Lubie pokój.Lubie Boga i modlitwe. Uważam że religia jest sposobem kształtowania ludzkich charakterów w jak najpiękniejszy sposób , a jeżeli ktoś nadużywa religijne przekazania aby sprawiać ból , to trzeba mu się przeciwstawić w imię Boga!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości