Lula322 Lula322
656
BLOG

w oparach absurdu

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 45

 

 

Na Salonie bloguję od kilku lat. Wielokrotnie wstawiałam się za  Blogerami , których prace cenzurowano .


Dzisiaj ...Sama poprosiłam  o zwinięcie mojej notki.

 

Nie mogłabym zmienić słowa w tytule. Wiele powodów -przede wszystkim wiara w moją pisaninę  , poglądy  i pomysły.Mając do wyboru utratę notki-sama zaproponowałam jej zwinięcie.


Dziękuję Szefostwu Salonu


za  przychylenie się do mojej prośby.

 



Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości