paczula paczula
809
BLOG

Ostatni Nicpoń

paczula paczula Polityka Obserwuj notkę 46

 Ciąg dalszy nie nastąpi 

Nie będę komentował, czy prostował kłamstw i manipulacji na mój temat, rozpowszechnianych przy okazji ostatniej medialnej zadymy, bo trzeba albo durnia, albo wyjątkowo złej woli, żeby nie rozumieć tego, co pisałem w swoich tekstach.

Wszystko to jednak spowodowało różnego rodzaju uciążliwe szykany wobec mojej rodziny, w tym nawet wobec moich dzieci. Tu nie chodzi o mnie, ale to są zbyt duże koszty, których nie zamierzam mojej rodzinie przysparzać.

W związku z powyższym schodzę z radarów, tzn. rezygnuję nie tylko z prowadzenia bloga, ale i wszelkiej działalności publicznej i politycznej.

Prawo i Sprawiedliwość przepraszam za ewentualny kłopot, jaki sprawiłem swoim pisaniem. Przyjaciół pozdrawiam. Wiecie, gdzie mnie szukać.

Cześć!

- napisał Nicek na swoim blogu. link

 

Nicku Drogi! Nigdy z Tobą nie rozmawiałam, czasem czytałam, chyba wiem, co czujesz.

Smutno czytać, że odchodzisz, mam tylko jedną uwagę - przecież wiedziałeś, z kim masz do czynienia, gdybyś nie wiedział, nie pisałbyś tak, jak pisałeś. Nie możesz być zdziwiony.

Wierząc, że to nie koniec, pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoją Rodzinę.

Trzymaj się Kowboju!

 

paczula
O mnie paczula

Tego w telewizji nie pokazali... ==================================================== "Ani najmądrzejsza konstytucja, ani najmędrsze nawet prawa nie zabezpieczą ludzkiej wolności i prawa, jeśli obyczaje ulegną powszechnej deprawacji" - Samuel Adams, jeden z założycieli Stanów Zjednoczonych. ==================================================== "Przyszłość będzie o Tobie pamiętać i Polacy o Tobie nie zapomną. Zostaniesz zapamiętany – jako wróg wolności." - J.M.Rymkiewicz do A.Michnika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka