mixtura mixtura
1483
BLOG

stokrotki

mixtura mixtura Kultura Obserwuj notkę 48

Stokrotki

Już przedwiośnie kwieciem mruga

ciepły wietrzyk muska skronie.

Mija doba jedna, druga

a stokrotki schną w wazonie.

 

Są dla ciebie... Czy pamiętasz

w tamtą wiosnę je zerwałam?

W tę pamiętną, gdy zziębnięta

na spacerze byłam sama.

 

I przyniosłam je do siebie,

ciepłem domu otuliłam.

Dałam azyl im w potrzebie,

żar miłości ujawniłam?

 

Pozwoliłam rozprostować

białe płatki w wód przeźroczach,

by wraz z nimi się radować,

gdy piękniały w moich oczach.

 

I włożyłam je w wazonik

na biurku przy komputerze.

Chciałam szybko, w mig, w sto koni,

wysłać tobie w dobrej wierze.

 

Wpierw poleciał w dal gołąbek,

wraz z pokoju listkiem w dziobie.

Wrócił z niczym...Twój rozsądek

się ujawnił w tamtej dobie.

 

Potem przesłałam, niestety,

klawiaturą w komputerze,

lecz wrzuciłeś je w nurt Lety,

bogom oddając w ofierze.

 

I wróciły wód odmętem

nieszczęśliwe i zbrukane,

niepotrzebne i zwiędnięte,

zapłakane płatki same.

 

Wraz z przedwiośniem znów ożyły,

i przetarły z łez oczęta.

Stokroćpłatkiem się okryły

w bielusieńkich swych sukienkach.

 

I czekają cicho kroków

co nadziei są początkiem,

bo może dziś lub w tym roku,

odbierzesz je na pamiątkę...

 

mixtura
O mnie mixtura

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura