Myślący inaczej Myślący inaczej
69
BLOG

Jakim człowiekiem jest Chlebowski Zbigniew

Myślący inaczej Myślący inaczej Polityka Obserwuj notkę 0

Źródło: oficjalna strona internetowa Z. Chlebowskiego www.chlebowski.ng.pl

Donald Tusk o Chlebowskim: 

Cieszę się i jednocześnie jestem dumny z tego, że w mojej partii jest polityk z Dolnego Śląska, który nazywa się Zbigniew Chlebowski. Zbyszek należy do grona tych posłów, których cechuje lojalność, rzetelność oraz pracowitość. Przede wszystkim jest osobą niezwykle życzliwą i serdeczną. Uważam, że swoją obecną pozycję w partii i w klubie Platformy Obywatelskiej zawdzięcza swojej osobie. Poseł Zbigniew Chlebowski jest wizytówką mojej partii. Nie ukrywam, że w polskim parlamencie chciałbym widzieć, więcej takich posłów, jak Zbigniew Chlebowski, posiadających tak bogate doświadczenie samorządowe oraz wiedzę. Wtedy zaufanie społeczeństwa do Sejmu byłoby zdecydowanie większe, a jakość uchwalanego prawa lepsza.
 

Cel polityczny:

Być skutecznym, kompetentnym i odpowiedzialnym politykiem, wiarygodnym w oczach wyborców. Cel nadrzędny w polityce to ofiarna i owocna praca dla dobra zarówno kraju jak i regionu dolnośląskiego.
 

Największa zaleta:

Pracowitość, kompetencja, pokora, odpowiedzialność - to moje zalety, które z powodzeniem wykorzystuję w szerokich kontaktach interpersonalnych.
 

Dr. Jerzy Tutaj o Chlebowskim:

Zbigniewa Chlebowskiego poznałem podczas kampanii wyborczej - wówczas przewodniczyłem Okręgowemu Komitetowi Wyborczemu Platformy Obywatelskiej. Pamiętam, że na książańskim hipodromie Zbyszek powiedział do mnie: Jurek, chcę współtworzyć Platformę Obywatelską, chcę najbliższe lata poświęcić na budowę nowoczesnej formacji politycznej i odgrywać w niej znaczącą rolę. Muszę przyznać z perspektywy dwóch lat, że jest on człowiekiem konsekwentnym i to co mówi innym stara się realizować, co jest jego ogromną zaletą. Przyczyna tego tkwi w osobowości opartej na wartościach chrześcijańskich, które są fundamentem jego decyzji. Przywiązanie do tradycji, a z drugiej strony nowoczesne metody analizy rzeczywistości są jego dużym atutem.
 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka