waldemar.m waldemar.m
75
BLOG

Kto szacował i na podstawie jakich danych wyjściowych

waldemar.m waldemar.m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Kto szacował i na podstawie jakich danych wyjściowych

Odpuściłem sobie na jakiś czas pisanie o Przyrodzie przez duże "P". Postanowiłem sprawdzić, jakich odkryć dokonają w tym czasie salonowe mudaki produkujące się w Dziale "Nauka" Salon24.

Wczoraj zajrzałem do tego działu i znalazłem tam trzy bardzo ciekawe informacje.

1. Tak jak twierdziłem, zdechł Model Standardowy. Zdechł sam i nie pomogło a mu akcja reanimacyjna prowadzona latami przez einego. To dowodzi, że każde zmyślenie rano czy późno znajdzie swoje miejsce na cmentarzu nauki!

2. Dotarło w końcu do "naukowego" betonu, że LHC to największa bzdura na Ziemi. Niestety, nie dotarło do tego betonu, że kilka lat temu przeprowadziliśmy wspólnie z Prof. Bazijewem druzgocącą, detalną krytykę działania tego grzmota. Beton nadal będzie twierdził, że Program LIGO, to wspaniałe osiągnięcie rzemieślników, nazywających siebie fizykami.

3. I na zakończenie rodzyneczka. Jej autorem jest tchórz chowający się pod pseudonimem "Tomasz Karwowski". Jeszcze rok temu nie krył, że pisze komentarze pod wpływem przeczytanej u mnie teorii o elektrinie, ale aktualnie okazało się, że uznał iż ja już nie przeczytam jego bieżących komentarzy, więc pozwala sobie bezczelnie wykorzystywać teorię o elektrinie, wprowadzając idiotyczne modyfikacje a'la "mudak salonowy":

#Widzisz sam i wiesz, że neutrino ma masę. Doświadczenia to potwierdziły i dlatego Wszechświat nasączony neutrinami ma masę. 
Trzeba powiedzieć jakiej wielkości masę i jakiej wielkości ładunek ma neutrino.
===========
Zacznijmy od tego, że neutrino ma ładunek dodatni w opozycji do elektronu - wiadomo, że elektroujemnego. Szacunkowe masa i ładunek neutrino to: masa~ część 1/250 000 000 masy elektronu , ładunek ~ część 1/250 000 000 (elektrododatnia) ładunku elektronu.
Jak widzisz Panie jest to różnica wielkości Goliata do mrówki.
Może zacząć w tej sytuacji konstruktywną pracę?
- z uprzejmoscią Tomasz Karwowski /POLSKA/#

 

Odpowiedz na jedno pytanie tchórzu:

Kto szacował i na podstawie jakich danych wyjściowych?

waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie