Mantheia Mantheia
120
BLOG

Boycott Złotych Tarasów? Bojkot Złotych Tarasów w Warszawie!

Mantheia Mantheia Polityka Obserwuj notkę 13

Złote Tarasy w Warszawie mają swojego Mr Boycotta? Czego szef marketingu oczekiwał po takiej świątecznej reklamie? Zainteresowania? O czym pomyślałaś (myślisz), gdy widzisz taką reklamę ? Ja myślę Buchananem.... "Wojna kulturowa nie da nam spokoju, bo jeszcze się nie skończyła".

To chyba zbyt poważne dla tych osób, pawda? To pewnie żarty szefa marketingu Złotych Tarasów? Może on.ona z odległej planety humoru pochodzi? Może to jakiś geniusz? Geniusz marketingu, a dla mnie mój mały Mr Boycott?


 http://www.zlotetarasy.pl/news/

"Bojkot, w prawie międzynarodowym wykluczenie państwa, grupy ludzi, a nawet jednego człowieka z życia społeczności międzynarodowej za pośrednictwem zorganizowanej akcji, przeprowadzonej przez in. podmioty prawa międzynar. Bojkot ma na celu wywarcie nacisku lub wyrażenie protestu, może być formą walki politycznej lub gospodarczej. Nazwa pochodzi od nazwiska Ch.C. Boycotta, zarządcy majątku w Irlandii, z którym 1880 wszyscy sąsiedzi i znajomi zerwali stosunki zawodowe i kontakty towarzyskie, ponieważ odmówił dzierżawcom zmniejszenia czynszu." (MEP)

 

Mantheia
O mnie Mantheia

"Kto z takiej nędzy potrafił wydobyć się, kto bez cienia zarzutu zrobił majątek, wykształcił się tak jak on, ten może nie dbać o opinie salonów.(...) Otóż zapewniam cię, że nie on do salonów; ale salony do niego przyjdą (...). Ja znam salony lepiej niż ty, moje dziecko, i wierz mi, że one bardzo prędko znajdą się w przedpokoju"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka