Mario99 Mario99
698
BLOG

Chazan wykonywał aborcje w PRL-u

Mario99 Mario99 Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 63

 

        Hipokryta Chazan przyznał publicznie, że w PRL-u dokonywał często aborcji. Teraz ma o to do siebie żal.

"W tamtych czasach, aborcja była dopuszczalna i była przeprowadzana  legalnie w szpitalach. Wszystko się zmieniło w latach 90-tych, kiedy to prawnie zakazano tzw. aborcji na życzenie "- mówi profesor.

       Wtedy to profesor się przewartościował i zradykalizował swoje poglądy. Już wczesniej mówiła mi o tym położna która długo z profesorem pracuje, ale jakoś nie mogłem w to uwierzyć. Dla mnie to straszna hipokryzja. Jakieś to takie niesmaczne, Panowie ginekolodzy , którzy kiedyś bez oporu masowo wykonywali te zabiegi, na starość.....eh szkoda gadać.

     Osobiście jestem przeciwnikiem usuwania ciąży. Na szczęście los oszczędził mi próby podejmowania decyzji o narodzeniu lub nienarodzeniu chorego dziecka. Ale uważam że taką niełatwą decyzję musi podjąć kobieta i lekarz, dyrektor państwowego szpitala musi tą decyzję uszanować. Przecież jest zgodna z prawem.W przeciwnym razie powinien zrezygnowac z pracy w publicznym szpitalu.

     Ciekawe czy Ci którzy uważają profesora za niemal świętego, wiedzieli o jego przeszłości ?

Mario99
O mnie Mario99

sam nie wiem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości