Mario99 Mario99
340
BLOG

Ja, wyborca niezdecydowany

Mario99 Mario99 Polityka Obserwuj notkę 13

  Jestem wyborcą niezdecydowanym. Należę do tych  kilkunastu procent które należy do siebie przekonać, przyciągnąć. Nigdy nie głosowałem na PiS, ale też widzę arogancję i butę PO. Zawiodłem się na nich jak większość społeczeństwa.

Już, już prawie przekonałem siebie, że należy schować uprzedzenia i stereotypowe patrzenie na PiS "do kieszeni" i dać szansę Andrzejowi Dudzie, ale Debata a właściwie to co w trakcie jej trwania zaprezentowali kandydaci - namieszała mi w głowie. Zadaję sam sobie pytanie. W czym to Andrzej Duda jest lepszy od Bronisława Komorowskiego? Dużo obiecuje, ale ja już długo żyję na tym świecie i czy uda mi się w te obietnice uwierzyć? Może i ma szczere intencje i dobre chęci, ale czy ma możliwości by je zrealizować, na ile będzie politykiem "w miarę" samodzielnym?

Wiem że wszyscy politycy często naginają rzeczywistość i w swoich wypowiedziach mijają się z niewygodną prawdą, Andrzej Duda nie jest tutaj wyjątkiem, ale ta sprawa z dodatkowym zatrudnieniem w Szkole Pedagogicznej w Poznaniu jakoś wyjątkowo mi nie pasuje do lansowanej przez samego kandydata, tezie o swojej transparentności, ideowości i "oddaniu większej sprawie"W świetle nowo poznawanych faktów, Andrzej Duda jawi się jako taki trochę cwaniaczek. Tutaj urlopik /UJ/ bo praca w Ministerstwie, trochę Europarlament i jeszcze w wolnej chwili chałturka na "badziewiastej " uczelni prywatnej za 70 tysięcy rocznie. I teraz co ? wszędzie weżmie urlopik, pobędzie trochę Prezydentem, ale jak by coś nie wyszło, nie pali za sobą mostów, etaty czekają?

Niby nie ma się do czego prawnie przyczepić, a jednak niesmak pozostaje. Czy jest lepszy od innych? Chyba nie. Mam wybór, pomiędzy zwykłą grypą a jelitówką. Co lepsze?

Mario99
O mnie Mario99

sam nie wiem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka