Mateusz Szymański Mateusz Szymański
636
BLOG

Wiem, jak leciał Tu-154

Mateusz Szymański Mateusz Szymański Polityka Obserwuj notkę 2

“Kłamstwo zdąży obiec pół świata, zanim prawda włoży buty” – mój ulubiony cytat doskonale pasuje do dzisiejszego dnia. I nie chodzi nawet o to, że Cezary Gmyz z Rzepy kłamał. Może rzeczywiście go wrobili, ale o tym za chwilę. Na starcie zajmę się moją własną wersją lotu Tu-154.

Niestety sam nie jestem ekspertem, więc aby nabrać wiarygodności, poprosiłem o pomoc pana Jacka Gmocha. Oto rezultat badań:

A wszystko za sprawą artykułu w Rzepie, według którego we wraku tupolewa znaleźli nitroglicerynę i trotyl. Sam byłem ciekaw, skąd się tam wziął. Na pomoc mojej ciekawości szybko pospieszyli eksperci, którzy po analizie materiału telewizyjnego i historycznego uznali, że to resztki po II wojnie światowej. Kierując się podobnym materiałem dowodowym dwa tygodnie wcześniej, kiedy w sieci pojawiły się zdjęcia ciał uznałem, że większość z nich to żołnierze Armii Czerwonej, którzy swego czasu tam zginęli. Chyba prokuratura wzięła sobie to do serca, skoro przeprowadza ekshumacje.

Po ciąg dalszy zapraszam na http://matelusz.pl.

Przeczytaj i wyrób sobie opinię

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka