"Oblężona" przeze mnie grupka wyznawców PiS na rynku Błonia, 10 lutego 2011 roku, godzina 19.15
"Oblężona" przeze mnie grupka wyznawców PiS na rynku Błonia, 10 lutego 2011 roku, godzina 19.15
Miki Miki
661
BLOG

Oblężone biedactwa :P

Miki Miki Polityka Obserwuj notkę 26

Dwa dni temu poszedłem na błoński rynek sfotografować pisowski event z okazji miesięcznicy smoleńskiej katastrofy. Swoją relację z wydarzenia umieściłem na prywatnej stronie miasta Błonie, którą prowadzę.

Ku mojemu niejakiemu zdziwieniu moja samotna osoba obserwująca gusła, odprawiane przez pisiaków na rynku, urosła do rangi ormowskiego kordonu z pałami w rękach zabraniającego biedactwom wyznawać wiarę w ich nowego męczennika i pozostałych kilkudziesięciu świętych... Na prawackich portalach rozmnożył się artykuł, w którym link do mojej notki jest dokładnie tak przedstawiany.

Skomentowałem to właśnie u siebie , ale i tutaj warto się pośmiać z sierotek, które samotnie w ilości sztuk kilkudziesięciu otoczyłem i zastraszyłem :P Przy użyciu aparatu fotograficznego marki Fuji :P

 

 

Miki
O mnie Miki

nie lubię pisać o sobie, poczytaj moje teksty. Wiara jest jak kutas. Masz to sobie noś ale nie obnoś się z tym, nikogo nie zmuszaj do kontaktu a już na pewno nie wciskaj w usta dzieciom Napisz do mnie: miki(maupa)wiarus.org "Raz pewien Władek zadał bzdurom kłam, gdy kaczor bajki rozsiewał jak spam. Wtórując Henryce, zakrzyknął w rocznicę: Jarek, nie pierdol, nie było Cię tam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka