Miki Miki
1121
BLOG

Prawactwo właśnie zbiorowo wyje

Miki Miki Polityka Obserwuj notkę 33

ze złości, bo Nergal dostał posadę jurora w publicznej TV. Nawołują do bojkotu, do nie płacenia abonamentu...

Moje słodkie smutaski - telewizja powinna zostać sprywatyzowana w pierwszej kolejności. A podatek, zwany abonamentem - zlikwidowany.

Telewizja publiczna to moloch, robiący programy dziesięć razy drożej niż konkurencja, zapchany krewnymi i znajomymi róznych królików, wtykanymi tam przy każdej zmianie władzy.

Ale dopóki jest tak jak jest, i w telewizji publicznej promowany jest np katolicki zabobon, albo niejaki Kaczyński Jarosław, zionący nienawiścią do circa 70% polskiego społeczeństwa, to taki Nergal jest przy tym oazą spokoju.

 

Miki
O mnie Miki

nie lubię pisać o sobie, poczytaj moje teksty. Wiara jest jak kutas. Masz to sobie noś ale nie obnoś się z tym, nikogo nie zmuszaj do kontaktu a już na pewno nie wciskaj w usta dzieciom Napisz do mnie: miki(maupa)wiarus.org "Raz pewien Władek zadał bzdurom kłam, gdy kaczor bajki rozsiewał jak spam. Wtórując Henryce, zakrzyknął w rocznicę: Jarek, nie pierdol, nie było Cię tam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka