Miki Miki
330
BLOG

Pora na wykopki

Miki Miki Polityka Obserwuj notkę 18

W niedzielę wyborcy wykopią Jarosława "Wszystko spieprzę" Kaczyńskiego w siną dal. I bardzo dobrze :)

Oglądałem "debaty" z udziałem przedstawicieli PiS, i debatę "JarKacza" z Lisem - ci ludzie żyją w alternatywnym świecie, nie rozumieją zadawanych im pytań, na każde odpowiadają stekiem wykutych na pamięć frazesów nijak się odnoszących do zadanego pytania.

Jaki rząd mogą utworzyć ludzie, którzy nie potrafią zrozumieć prosto i jasno zadanego pytania? Jaki rząd utworzą ludzie, którzy po chamsku wcinając się w słowa rozmówcy nie dadzą mu wypowiedzieć tego, co mówi? Jaki rząd w końcu utworzą ludzie, którzy nie uznają żadnych reguł, łamią wszelkie zasady, i nigdy nie dotrzymują danego słowa?

Dlatego - spokojnie kładę się spać, jutro będę spokojnie wypoczywał, w niedzielę spokojnie zagłosuję, i w poniedziałek obudzę się w normalnym kraju.

Czego i wam wszystkim serdzecznie życzę :)

 

Miki
O mnie Miki

nie lubię pisać o sobie, poczytaj moje teksty. Wiara jest jak kutas. Masz to sobie noś ale nie obnoś się z tym, nikogo nie zmuszaj do kontaktu a już na pewno nie wciskaj w usta dzieciom Napisz do mnie: miki(maupa)wiarus.org "Raz pewien Władek zadał bzdurom kłam, gdy kaczor bajki rozsiewał jak spam. Wtórując Henryce, zakrzyknął w rocznicę: Jarek, nie pierdol, nie było Cię tam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka