Minu Minu
570
BLOG

Mam pytanie do premiera Tuska!

Minu Minu Polityka Obserwuj notkę 14

W poniedziałek, w programie "Tomasz Lis na żywo", moim gościem będzie premier Donald Tusk.

Serdeczna prośba do Was. Napiszcie jakie pytania zadalibyście premierowi. Nie obiecuję, że wszystkie pytania zadam, w końcu będzie to wywiad - rozmowa, a nie wyłącznie zadawanie szefowi rządu pytań internautów. Obiecuję jednak, że kilka Waszych pytań na pewno zadam.
Wasze pytanie są dla mnie ważne także z innego względu. Będzie z nich wynikało to co dla wyborców jest najważniejsze. Zwykle muszę polegać wyłącznie na swoim instynkcie, teraz chciałbym jednak polegać także na waszej wiedzy i wrażliwości.
Proszę, nadsyłajcie swoje pytania. Wiem, że nie obędzie się także bez złośliwości, zgryźliwości i szyderstw. Kochani, naprawdę, no problem. Natomiast wierzcie mi, prośba jest absolutnie serio.

Dziękuję Wam, pozdrawiam,

Tomasz Lis

 

No to ja mam następujące pytania.

 

Czy PO wreszcie wystawi na media rzecznika z jajami który :

 

-kiedy Hofman będzie bredził o interesach koalicjanta PO czyli PSLu zapyta „czy PIS ma już w odwodzie przygotowane stanowiska dla ubeków z Samoobrony, ewentualnie dla żeńskiej części intelektualistek z pięknymi kurwikowymi oczętami...?”

 

-kiedy Hofman będzie bredził o nepotyzmie powie „powiedz ćwoku jak załatwiłeś swojej żonie pracę i jak doiliście z kasy KGHM?”...

 

-kiedy Hofman będzie bredził o wymiarze sprawiedliwości powie „rozumiem ze przydałby się dzisiaj wasz Kryże który zamknąłby chętnie prezydenta za wolną Polskę”

 

I dłuuuuuuuuuuuuuuugo by jeszcze wymieniać :-)

 

Kiedy PO zacznie walić w to prawackie zakłamanie?

 

Takie mam pytanie...

Minu
O mnie Minu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka