BartM BartM
302
BLOG

Samopodpalenie- kolejne ostrzeżenie

BartM BartM Polityka Obserwuj notkę 0

 Na początku przypomnę dialog sprzed bodaj 2-3 dni:

 

Kobieta: Ja już nie mam sił, targnę się na swoje życie...

Donald Tusk: Niech Pani nawet tak nie myśli!

Pamiętamy tą wymianę zdań Premiera z kobietą, która jest uosobieniem milionów innych Polaków i ich sytuacji w jakiej się znaleźli. I nie dopuszczę do siebie twierdzenia, jakie duża część osób głosi: "Jej wina, sama sobie na to zasłużyła, jak jest niezaradna..." 

Chciałoby się powiedzieć: "No i masz!"

Dzisiejsze zdarzenie spod KPRM http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Oto-fragmenty-listu-Niech-pan-wyjasni-moim-dzieciom-dlaczego-nie-maja-juz-ojca,wid,13822103,wiadomosc.html?ticaid=1d13d

pokazało, że stało się to o czym mówiła ta kobieta, tylko w innej części Polski. Nie chciałbym być w skórze Premiera czytając list pożegnalny, gdzie przeczyta "Panie premierze, otacza się pan zgrają klakierów i hipokrytów...". 

Ale najbardziej uderzające jest to zdanie: " "Mam do Pana prośbę, niech (...) wyjaśni Pan mojej żonie i dzieciom (...) dlaczego nie mają już ojca"

I proszę tutaj nie pisać komentarzy w stylu: "idiota", "psychiczny", "niepoczytalny", "obłąkany" etc. To będzie zaklinanie rzeczywistości!!

W takim momencie będę popierać każdą partię, która poruszy ten temat i wskaże na patologie, które doprowadziły do takiego momentu!

 

Politycy: "BASTA", "DOŚĆ", "OPAMIĘTAJCIE SIĘ" ! ! !

BartM
O mnie BartM

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka