GNB13 czerwiec 1611 GNB13 czerwiec 1611
1154
BLOG

Kłamstwo smolenskie - zwiastun

GNB13 czerwiec 1611 GNB13 czerwiec 1611 Polityka Obserwuj notkę 1

Lot nad kukułczym gniazdem”  

13 czerwiec 1611 r.


Pomimo wielu szturmów, podkopów i zasadzek, Smoleńsk bronił się nadal. Jednak długie oblężenie sprawiło, że twierdza była już na wyczerpaniu. Zaczęły kończyć się nie tylko zapasy żywności, ale także zapasy amunicji. Pod koniec z całego garnizonu przy życiu pozostało tylko kilkuset żołnierzy i mieszczan. Także po polskiej stronie, mimo lepszych warunków zaopatrzeniowych, wielu żołnierzy chorowało i umierało. Choroba nie ominęła też dowódcy Jana Potockiego, który w końcu zmarł, a jego miejsce zajął Jakub Potocki.
 

Wojska polskie, licząc na zmęczenie obrońców, spróbowały kolejnego szturmu 2 czerwca 1611 roku. Atak przeprowadzono z zaskoczenia, pod osłoną nocy. Piechota niepostrzeżenie podeszła pod mury i ustawiła drabiny, natomiast z drugiej strony zrobiono wyłomy w słabych częściach muru wskazanych przez jednego z mieszkańców. Obrońcy i tym razem zdołali odeprzeć atak.
 

W nocy z 12 na 13 czerwca wojska królewskie ruszyły do ostatniego szturmu. Kawaler maltański Bartłomiej Nowodworski włożył minę w kanał odprowadzający z twierdzy nieczystości, niszcząc znaczną część murów. Za pomocą min wysadzono niektóre baszty, a twierdzę ogarnął pożar. Szturmujące Smoleńsk wojsko wpadło na ulice miasta. Miasto posiadające 38 baszt wysokich na 21 metrów, z których 9 znajdowało się nad bramami skapitulowało. Najdłużej broniła się położona przy Dnieprze baszta Frołowska wysoka na 31 metrów, jej załoga poddała się wieczorem 13 czerwca.

Po 20 miesiącach i 11 dniach oblężenia utracony przed 97 laty (w 1514 roku) Smoleńsk wrócił do Wielkiego Księstwa Litewskiego.
 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Obl%C4%99%C5%BCenie_Smole%C5%84ska_1609-1611


13 czerwiec 2012 r.


Po 2 latach 2 miesiącach i 3 dniach odsłaniamy „Kłamstwo smoleńskie”.

GNB „13 czerwiec 1611”

 



I. 
Zdarzenie lotnicze - Smoleńsk 10 kwiecień 2010 roku

W dniu 10 kwietnia 2010 roku w godzinach porannych (wedlug wersji oficjalnej start nastąpił o godzinie 07:27) z lotniska Okęcie w Warszawie wystartował samolot Tu-154M o numerze bocznym 101, którym to polska delegacja na czele której stał Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej śp. Lech Kaczyński udawała się na obchody rocznicowe do Katynia. Lotniskiem docelowym miało być  lotnisko pólnocne w Smoleńsku Sewiernyj / Rosja.

Krótko po godzinie 9-ej rosyjskie agencje podały, że polski samolot Tu-154M o numerze bocznym 101 podchodzac do lądowania na lotnisku północnym Smolensk-Sewiernyj w gestej mgle uległ katastrofie, w ktorej poniesśi śmierć wszyscy pasażerowie znajdujący się na jego pokładzie.

1.    W dniu 12 stycznia 2011 Międzynarodowy Komitet Lotniczy Komisja Badań Wypadków Lotniczych  (dalej MAK) przedstawił raport koncowy z badań zdarzenia lotniczego:

Rodzaj zdarzenia lotniczego: 
Katastrofa
Typ samolotu samolot:     Tu-154M
Państwowy rejestracyjny: znak rozpoznawczy nr 101
Właściciel:  Rzeczpospolita Polska

Uzytkownik: Ministerstwo Obrony Narodowej Rzeczpospolitej Polskiej
Miejsce zdarzenia:  pomiędzy BPRM a progiem WPP 26 lotniska Smoleńsk „Północny”
Współrzędne: N54°49.450' i E 32°03.041'
Data i czas:  10.04.2010, 06:41 UTC; 10:41 czasu miejscowego


W raporcie stwierdza sie, ze:

Na podstawie Zarządzenia Prezydenta Federacji Rosyjskiej Nr 225-rp z 10 kwietnia 2010 została utworzona Komisja Państwowa do spraw wyjaśnienia przyczyn katastrofy samolotu Tu-154M (dalej Komisja Państwowa). Przewodniczącym komisji został wyznaczony Premier Rządu Federacji Rosyjskiej.”

oraz

„Rozporządzeniem Przewodniczącego MAK Nr 8-498/r. z 13 kwietnia 2010 roku, w celu przeprowadzenia badań technicznych, w porozumieniu z Ministerstwem Obrony Narodowej Rzeczpospolitej Polskiej utworzono Komisję .."


Na wstępie raportu w dziale „Ustalenia ogólne” (str. 12 i 13 wersja polskojęzyczna) komisja rosyjska MAK stwierdza:

(..) „10 kwietnia 2010 roku o 10.41 czasu lokalnego (tutaj i dalej, jeśli nie wskazano inaczej, podany czas jest czasem lokalnym, uniwersalny czas światowy (UTS) opóźniony jest o 4 godziny), w dzień, w procesie podejścia do drogi startowej WPP 26 lotniska Smoleńsk „Północny” i zniżenia poniżej ustalonej minimalnej bezpiecznej wysokości (100 m), w warunkach meteorologicznych poniżej ustalonego minimum lotniska, statku powietrznego i dowódcy, uległ katastrofie samolot Tu-154M numer boczny (b/n) 101, lotnictwa państwowego Rzeczpospolitej Polskiej (36 specjalny pułk lotnictwa transportowego Sił Powietrznych Rzeczpospolitej Polskiej, dalej specjalny pułk lotniczy), wykonujący nieregularny międzynarodowy rejs PLF 101 z pasaŜerami po trasie Warszawa (EPWA) – Smoleńsk „Północny” (XUBS).”


2.    W odpowiedzi na raport MAK w styczniu 2011 Rzeczpospolita Polska przedstawiła swoje uwagi do raportu końcowego MAK, a następnie w lipcu 2011 Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego (KBWLP) przedstawiła „Raport Koncowy z badania zdarzenia lotniczego nr 192/2010/11 samolotu Tu-154M nr 101 zaistaniałego dnia 10 kwietnia 2010 r. w rejonie lotniska Smoleńsk Północny”


W punkcie „Informacje Ogóle” (str. 11) raportu końcowego KBWPL  stwierdza, iż:

Zdarzenie: wypadek
Rodzaj i typ statku powietrznego: samolot Tu-154M
Znak rozpoznawczy statku powietrznego: PLF 101
Dowódca statku powietrznego: pilot wojskowy
Dysponent lotu: kancelatia Przezydent Rrzeczpospolitej Polskiej
Użytkownik statku powietrznego: 36 Secjalny Pułk Lotnictwa Traansportowego
Miejsce zdarzenia: rejon lotniska Smoleńsk Północny
Data i czas zdarzenia:    10.04.2010 r. godz. 06:41:07,5 UTC
Stopień uszkodzenia statku powietrznego:  zniszczony
Obrażenia załogi i osób przebywających
na pokładzie statku powietrznego: ze skutkiem śmiertelnym

Następnie w punkcie „Streszczenie”stwierdza, że:

1. (..) „W dniu 10.04.2010 r. podczas wykonywania podejścia do lądowania na lotnisku SMOLEŃSK PÓŁNOCNY samolot Tu-154M nr 101 uległ wypadkowi, w wyniku którego śmierć poniosła załoga samolotu i pasażerowie.” oraz
2. Badanie wypadku lotniczego przeprowadziła Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Panstwowego powołana decyzja Ministra Obrony Narodowej (wowczas Bogdyn  Klich), powołaną na podstawie art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo Lotnicze. W składzie komisji, której przewodniczył ówczesny Minister Spraw Wewnętrzych i Administracji Jerzy Miller, znalazły sie 34 osoby.
Uwaga: W tym miejscu należy zaznaczyc i podkreślić, że w składzie komisji byli sami obywatele polscy - wojskowi oraz osoby cywilne nawet z tytułami naukowymi.


We wnioskach końcowych „Przyczyna wypadku” (str. 318 punkt 3.2.1) Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego stwierdza, że:

Przyczyną wypadku było zejście poniżej minimalnej wysokości zniżania, przy nadmiernej prędkości opadania, w warunkach atmosferycznych uniemożliwiających
wzrokowy kontakt z ziemią i spóźnione rozpoczęcie procedury odejścia na drugi krąg.
Doprowadziło to do zderzenia z przeszkodą terenową, oderwania fragmentu lewego skrzydła wraz z lotką, a w konsekwencji do utraty sterowności samolotu i zderzenia z ziemią
. „



II.   Raport Końcowy GNB


Haniebny raport komisji Millera spowodował, że zawiązała się grupa blogierów „GNB 13 czerwiec 1611”, której prace i kierunek wytyczał swymi analizami blogier Free Your Mind (FYM) wokół którego zebrała się grupa Niezłomnych Blogierów Agentów Wolnej Polski (NBAWP).

Materiałem badawczym byly:

a)    analizy i ustalenia blogiera FYM i grupy NBAWP,
oraz dostępne w internecie
b)    nagrania wideo,
c)    zdjęcia,
d) wypowiedzi osób będących w dniu 10 kwietnia 2010 roku w Smoleńsku (na płycie lotniska, w jego okolicach oraz w Katyniu).


Cel badań:

Wykazanie i w miare możliwosci przedstawienie niezbitych dowodów na to, ze cześci samolotowe z leśnej polanki pod Sewiernym nie są szczątkami samolotu Tu-154M o numerze bocznym 101, który 10 kwietnia 2010 roku wystartował z lotniska Okęcie w Warszawie.


Zadanie - rozwiązanie dwóch równań z pięcioma niewiadomymi:

2M = 1M (S) - 1M (?)

gdzie:

2M    – dwa miejsca,
1M (S)    – polanka leśna przed progiem pasa lotniska pólnocnego w Smoleńsku Sewiernyj; miejsce inscenizacji upadku samolotu („maskirowka”)
1M (?)    – miejsce ladowania samolotu Tu-154M 101 lub Tu154M 101 i jeszcze jednego samolotu,

oraz

1M (S) = sw752 + jf215 + k123

gdzie:
1M (S)    – polanka leśna przed progiem pasa lotniska pólnocnego w Smoleńsku Sewiernyj; miejsce inscenizacji upadku samolotu („maskirowka”)
sw752 – nagranie Sławomira Wiśniewskiego,
jf215    – nagranie Igora Fomina,
k123    – nagranie tzw. Koli.

Wynik badań:

1.    Części widoczne na nagraniu sw752 (nagranie Sławomira Wisniewskiego), na nagraniach  if215 (Igora Fomina) i k123 (zwane nagraniem Koli) oraz na zdjeciach wykonanych w dniu 10 i 11 kwietnia 2010 ...

2.    ...

3.    ...

 

III.

IV.

V.  Kłamstwo Smoleńsk – DNA zbrodni
      “ The Smolensk lie – DNA of a crime
      “ Die Lüge von Smolensk – DAN des Verbrechens

cdn.

GNB  "13 czerwiec  1611”

b.N – bartłomiej.Nowodworski
f.D  – franek.Dolas
d.eW  – doktor.eugeniuszW
p.b  – polski.bocian
... – ....


PS.

 „Czerwona Strona Księżyca“ – autor Free Your Mind
http://publikacje.ijuz.pl/Free_Your_Mind-Czerwona-strona-Ksiezyca.pdf

Zobacz galerię zdjęć:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka