ZofiaBarbara ZofiaBarbara
302
BLOG

Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu dot: skargi 1648

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Polityka Obserwuj notkę 3

 

Łódź 21.08.2013

Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu dot: skargi 16486|1o Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP w ramach skargi z Art.79 Konstytucji RP skarga 2102.

Oskarżam Prezydenta RP Pana B. Komorowskiego oraz Premiera RP Pana D.Tuskao akceptowanie łamania moich praw obywatelskich gwarantowanych miw Konstytucji RP Art. 2,21 i 32 oraz Europejskiej Konwencji Praw Człowieka Art.13 na rzecz : przestępczości zorganizowanej - "Łódzkiej mafii prokuratorsko-sędziowsko-adwokackiej".

 Z treści mojej skargi 2101 |w załączeniu | wynika, że jedynie Rząd PiS-u poczynił starania mające na celu zakończenie mojej sprawy | jednoznacznie określonej w Pr Bud art.28 i 28 p2.| zgodnie z obowiązującym prawem i Konstytucją RP. Niestety nastał "rząd miłości" Premiera D.Tuska i działania Rządu PiS-u zostały zniweczone. Rząd Premiera D.Tuska okazał się "rządem nierządu "dla Polaków, a rządem miłości "dla przestępców przynależących do układu władzy". A więc nastąpiła kontynuacja Rządu SLD z działaniem Prezydenta A.Kwaśniewskiego - tak wynika z mojej bogatej dokumentacji. Wszystkie moje skargi podobnie jak 112 rozpraw sadowych przy udziale 50 adwokatów z urzędu zostały rozpatrzone na zasadzie "nie bo nie i co nam zrobisz". Zgodnie z Art. 77 Konstytucji R P "mam prawo do wynagrodzenia szkody", a więc zadość uczynienia za szkody zdrowotne, moralne oraz zwrot poniesionych kosztów w|g moich wyliczeń jest to suma 3oo.ooo. zł | trzysta tysięcy |- mogę przesłać szczegółowe wyliczenie.

Nie wyrażam zgody aby suma ta obciążyła Budżet Państwa Polskiego. Funkcjonariusze publiczni od 2004 r świadomie i z premedytacją nie dopełniając swoich obowiązków działali na szkodę moją oraz interesu publicznego - art 231 KK. Kto za to płacił? W wystawionych Opiniach, Postanowieniach i Wyrokach poświadczali nieprawdę art.271 Kk na rzecz przestępczego układu władzy - winni ponieść odpowiedzialność karną oraz finansową.

Uprzejmie informuje że nie mam zamiaru topić się w wannie ani strzelać do siebie w garażu jak również rzucać się pod koła pędzącego samochodu - nic z tych rzeczy kocham życie. Gwarantem mojego bezpieczeństwa jest Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP oraz Naczelne Organy Władzy III RP odpowiedzialne za funkcjonowanie Wymiaru Sprawiedliwości w Polsce.

 

Domagam się :

1. Kasacji wszystkich Wyroków Sadu Apelacyjnego w Łodzi.

2. Doprowadzenia 2 samowoli do stanu zgodnego z prawem, a więc stanu poprzedniego ponieważ nie wyraziłam zgody na wykonane roboty art 28 p.2 

 

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka