ZofiaBarbara ZofiaBarbara
111
BLOG

List otwarty do :

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Polityka Obserwuj notkę 0

 Lódz 28.08.2013                           

                                              Prokuratury Apelacyjnej w Lodzi - skarga 2103     

Z pisma prokuratora K. Garda  ApIIKo 29|11 z 14.08.2013 wynika że "niezależna " Prokuratura Apelacyjna w Lodzi  nie posiada żadnycyh  kompetencji  oprócz akceptacji działań " przestępczego  układu  władzy  w Lodzi " z  krórego  ochrony  korzysta  inwestor 2 swamowoli budowlanych  od o2.o5.2oo3 r  W i St Kłosińscy . A więc kolejne  moje  skargi 2082,2084 i 2085  zostały  rozpatrzone na  zasadzie " nie bo nie i co nam  zrobisz ".   Muszę  uświadomić  prokuratora K.  Gardę że Art.178 Konstytucji RP stwierdza - sedziowie  podlegają ustawom  oraz Konstytucji RP- a więc" nie tylko ustawom " jak Pan stwierdził w w|w piśmie Wszystkie Postanowienia, i   Wyroki   orzeczone w mojej sprawie  przez  Prokuraturę oraz Łódzkie  Sądy  Cywilne i Karne w tym  również Wyrok II C 317|o9  skazujący mnię na grzywnę 10.16o.- zł na podstawie fałszywych zeznań WiSt Kłosińskich na rzecz  W i St Kłosińskich łamią Konstytucje RP Art.7,21,3o,32 i 45  oraz PrBud  art. 28 i 28 p.2 - poświadczają nieprawde  art.271 Kk, oraz działają  na szkode moją i interesu  publicznego art.231 Kk |kto za to płaci ?| - ochraniając  " przestępczy  układ  władzy  w Lodzi ". W|w  stwierdzenie w  każdej  chwili  może udowodnić  wizja lokalna- stan faktyczny  który nie poddaje się  żadnej  manipulacji. A wiec wszyscy  prokuratorzy Pan równiez , sędziowie  oraz adwokaci z urzędu  uczestniczący  w mojej  sprawie z wyjątkiem  orzeczenia mojego statusu  osoby pokrzywdzonej podlegają  art. 231 i 271 Kk tworząc  "Lódzką mafię  prokuratorsko-sędziowsko- adwokacką "  łamiącą  prawo i Konstytucje RP na rzecz  przestępczego  układu  władzy w Lodzi Doprawdy  kompromituje się Pan twierdząc  że  Wyroki  WSA  stanowią  jakąkolwiek  podstawe  prawną  dla  działań  Prokuratury  Apelacyjnej  w Lodzi. Na  podstawie Wyroków  WSA  z 2008 i 2010 złożyłam doniesienie  na PINB i LWINB o popełnieniu  przestępstwa na  rzecz  inwestora  samowoli budowlanych . Doniesienie  zostało  oddalone  jako niezasadne  na  zasadzie   obowiązującej  w mojej  sprawie "  nie bo nie i co nam zrobisz "Z tego względu zaskarżanie kolejnych decyzji PINB  do WSA  jest  bez sensu. Wszystkie decyzje  PINB wydane po  2008 r  są  sprzeczne  z Wyrokami WSA  łamią PrBud  art. 28 i 28 p.2  oraz Konstytucję RP  Art. 7,21 i 32 na rzecz  przestępców  W i St Kłosińskich oraz   są dowodem istnienia "przestępczego układu  władzy w Lodzi " - to moje stwierdzenie  również potwierdzić  może  wizja  lokalna .      

Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP  w ramach skargi z Art.79 Konstytucji RP - skarga  2104

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka