ZofiaBarbara ZofiaBarbara
501
BLOG

List otwarty do: Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP-skarga 2110

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Polityka Obserwuj notkę 13

 Pismo to jest opublikowane na Salonie 24 pl- walcząca z sądami ZofiaBarbara - zabawa w praworządność III RP trwa nadal                         

                                     Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP-skarga 211o

                                   Sąd Dyscyplinarny Sądu Apelacyjnego w Warszawie                                     Rzecznik Pan  M. Cieślikowski - skarga 2111                                                  

Zofia Laska

Adres                      

3o.09.2013

 Szanowni Panowie

                                                                                 

                         Moja sprawa  jedno  znacznie  określona w PrBud  art. 28 i 28 p.2   trwająca od 2oo3 r udawadnia że Władze  III RP  do których skierowałam   przeszło 21oo  skarg akceptują “lokalne przestępcze układy władzy”, a więc ignorują  obowiązujące  prawo oraz Konstytucje RP Dowodem mojego stwierdzenia jest fakt - “ nie doprowadzenia 2 samowoli budowlanych do stanu  zgodnego z prawem do chwili obecnej “- samowoli które drastycznie naruszają  moje prawa  własności . W załączeniu przesyłam  kolejne moje  skargi w  ramach skargi  Konstytucyjnej z Art. 79  Konstytucji RP :                                                                                       

- skarga  21o4 , 21o5    

- skarga  2106, 2107, 2108 i 2109

      

Zasadność  w|w  dokumentów  w każdej chwili może potwierdzić  wizja  lokalna - stan faktyczny nie poddający się  manipulacji . Szanowni Panowie “ Polski Wymiar Sprawiedliwośći “wymaga wyeliminowania sędziów i prokuratorów łamiących  prawo i Konstytucję RP na rzecz  przestępczych układów  władzy - prokuratorów niezależnych inaczej i sedziów niezawisłych inaczej a więc  ochraniających  przestępców. Moja skarga  konstytucyjna w  ramach Art. 79 Konstytucji RP  jest  zasadna- oddalono  mój wniosek o adwokata z urzędu który przysługuje mi  z racji mojej emerytury  zwłaszcza że  została  ona obciążona haniebnym Wyrokiem  II C 317|09 - a więc   skargę  napisałam  sama  i uzupełniam  ją kolejnymi skargami kierowanymi do Władz III RP. Jestem  zaniepokojona  brakiem  odpowiedzi Zgodnie  z  art. 35  Kpa oczekuje   odpowiedzi merytorycznej   oraz konkretnego działania opartego na obowiązującym prawie, Konstytucji RP   oraz  Konwencji Praw Człowieka.                     

Należy dodać że w mojej sprawie  orzeczono 116  Postanowień i Wyroków wszystkie na zasadzie “ nie bo nie i co nam  zrobisz ty masz iluzję  prawa My mamy  realną władzę “                                                                       

                                           Walcząca  o swoje prawa obywatelskie - Zofia Barbara Laska


Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka