ZofiaBarbara ZofiaBarbara
141
BLOG

Kolejny List otwarty do Władz III RP

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Polityka Obserwuj notkę 0

 Kolejny  prokurator Prokuratury Lódzkiej nie dopełniając swoich obowiązków działa na szkodę moją oraz interesu publicznego  art. 231 Kk

 

Zofia Laska                                Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP -skarga 2113

ul. Witolda 25                             Prokurator Generalny RP - skarga 2114

93-332 Lódz                               Prokuratura Rejonowa Lódz Widzew- skarga 2115          

 

Lódz 2o.1o.2o13     

                             Zaskarżam Postanowienie  prokurator Anny  Pyka  z o5.1o.2o13  2 Ds 1531|13  które otrzymałam 16.1o.2o13  jest ono działaniem związanym z moją skarga -21o5 a więc doniesieniem o popełnieniu  przestępstwa z art. 231 i 271 Kk  przez SSR Lódz Widzew W. Sychniak i B. Lewandowskiego - którzy orzekli  Wyrok II C 317|o9 na podstawie  fałszywych zeznań W i St  Kłosińskich  oraz ich rodzin. Podstawa prawna odnośnie odmowy wszczęcia  śledztwa jest nieadekwatna  do  tej sprawy :   

art.3o5 & 1 -  niestety czyn  został popełniony - skazano mnie na  grzywnę nie udawadniając winy - oddalając  mój wniosek za przysiężenia świadków

art.3o5& 3 - społeczna szkodliwość  czynu jest ewidentna:    

a.-sędzia ma obowiązek  udowodnić winę -nie ma prawa manipulować terminani  działając na moja szkodę aby pozbawić mnie  Uzasadnienia Wyroku oraz dostępu do apelacji -w|w sędziowie  nagrodzili  przestępców składających fałszywe oskarżenia . Prokurator akceptując  łamanie  Konstytucji RP  Art. 32 i 45  przez w|w sedziów łamie  prawo na ich rzecz

b.-prokurator A.Pyka w obronie w|w sędziów łamie moje “ prawa człowieka “ gwarantowane w Konwencji Praw Człowieka Art. 6 i 13  zwłaszcza że  dwukrotnie oddalono  mój  pozw  przeciwko w|w “ niezawisłym inaczej sędziom .” Moja  nędzna emerytura  księgowej  służby zdrowia   bezprawnie obciążona egzekucją  daje mi prawo do całkowitego zwolnienia z kosztów sądowych  .A więc oddalenie  moich pozwów z powodu nie uregulowania  kosztów sądowych  jest kolejnym  bezprawiem. - pozbawiającym mnie prawa dostępu  do sądu Prokurator  A. Pyka  rozpatrując moje doniesienie winna  zauważyć ostatnie zdanie mojej skargi - “ Domagam się wizji lokalnej  która potwierdzi moje oskarżenie “ Wizji lokalnej nie było a więc działanie prokurator A Pyki to zwykła przysługa koleżeńska która jest  ewidentnie społecznie szkodliwa.  i prowadzi do  powiązań korupcyjnych  prokuratorów  z sędziami co właśnie ma miejsce w mojej sprawie dot: 2 samowoli budowlanych dokonanych przez W i St Kłosińskich w 2oo3 r i do chwili obecnej dzięki działaniom  Prokuratury Apelacyjnej  i Sądu Apelacyjnego nie doprowadzonych do stanu  zgodnego z prawem    -   116  orzeczeń sądowych  łamiących Konstytucję RP  na rzecz w|w  inwestora 2 samowoli Oskarżam prokurator A. Pykę  o  działanie na moją szkodę art. 231 Kk  oraz potwierdzenie nie prawdy art 271 Kk  -zastosowanie art..3o5  KpkTak oto wygląda Lódzki  Wymiar Sprawiedliwości - towarzystwo wzajemnej  adoracji z  przestępcami wspierany przez  Władze III RP do których skierowałam  2113 skarg  na łamanie moich podstawowych praw obywatelskich

Do wiadomości  oraz  odpowiedzialnego działania :  Prokuratura Apelacyjna w Lodzi  oraz  Prezes Sądu  Apelacyjnego w Lodzi                                              

Pismo to tradycyjnie  już zostaje opublikowane na Salonie 24 pl walcząca z sądami ZofiaBarbara                                                                                                                                    

                                               


Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka